Tuesday 27 January 2015

Presiden MIC sengaja mahu MIC dibubarkan ?

Lokasi : Ibupejabat MIC, Kuala Lumpur

Acara : Sidang media khas oleh bekas Bendahari Agung MIC, Datuk R.Ramanan

Tarikh : 6/1/2015



Ini satu lagi tuduhan serius dari bekas Bendahari Agung MIC, R.Ramanan. Setelah tamat tempoh 90 hari yang dibenarkan ROS, MIC masih belum mampu menyelesaikan isu pemilihan parti dan perlantikan CWC. Seterusnya mereka telah memohon untuk tempoh lanjutan selama 30 hari lagi menjadikan tempohan lanjutan yang dibenarkan selama 120 hari oleh ROS.

R.Ramanan mendakwa Palanivel sengaja mengeluarkan surat kepada ROS dengan tujuan menidakkan apa saja keputusan yang bakal dibuat ROS. Ini merupakan tindakkan yang mempersoal kewibawaan dan kuasa yang ada pada ROS yang bakal membawa padah kepada MIC. Kemungkinan besar MIC akan dibatalkan pendaftaran dan dibubarkan oleh ROS. Apakah ini yang dimahukan Palanivel ??

Dalam sidang media tersebut Ramanan turut memberi amaran kepada Palanivel untuk tidak melawan ROS kerana jika ROS masuk audit pejabat maka segala butiran perakaunan MIC akan terbongkar. Ramanan mengaku segalanya tidak seindah yang dilaporkan.






5 comments:

  1. MIC patut kembali saperti Parti Asal membuka pintu pada Indian Muslim dan peruntukan 1 kerusi VP agar lebih memahami issue dan intergrasi Nasional ... kewibawaan MIC akan terserlah dgn penyertaan Indian Muslim... Pemimpin Umno yg berkait keturunan India bolih diserapkan untuk perintisan ... Rakyat India akan lebih merasa kehadiran Pemimpin Malaysia sabenar..menjuarai nasib mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Very agreeable with you. Get Azeez Raheeem in MIC. He speaking Tamil very good one.

      Delete
  2. Oi anon 121.02 & 21.08, lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

    PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

    ReplyDelete
  3. Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

    Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

    Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

    Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

    Haa haaa Haaa

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

    Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

    ReplyDelete
  4. BERTEPOK TANGAN GUMBIRA BRO NALLA . MIC BUBAR MIUP MASUK BN FOR SURE. IPF LOW CLASS. TAK BLEH CAMPUR ELITE INDIAN

    ReplyDelete