Thursday 30 April 2015

PRK P.44 - Sah Pemuda PAS Pulau Pinang buat U-Turn

Lokasi : Markas PAS Pulau Pinang, Pongsu Seribu

Acara : Sidang media Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang

Tarikh : 29/4/2015

Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang yang sebelum ini berkeras tidak mahu terlibat dalam kempen PRK Permatang Pauh hari ini telah membuat u-turn demi kepentingan Pakatan Rakyat. Walau bagaimanapun
Pemuda PAS masih mendesak AMK untuk memohon maaf dan menarik kenyataan-kenyataan yang melampau keatas Haji Hadi Awang. Samada jentera Pemuda PAS akan digerakkan sebelum atau selepas permohonan maaf oleh AMK tidak pula disebut

Calon PKR dan Saifuddin Nasution dalam sidang media PKR pula tidak mahu mengulas lanjut mengenai desakan Pemuda PAS supaya AMK memohon selain menyatakan bahawa perkara tersebut tidak berbankit dan keputusan untuk kerjasama telah pun dibuat diperingkat pusat.


Ikuti rakaman penuh sidang media oleh Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang



1
 2
 3
 4
 5
 6


4 comments:

  1. Belum lagi memerintah .. sudah nampak semacam haru biru.

    Mereka bercadang untuk meruntuhkan rumah yang sedia ada, dan di atas runtuhan itu mereka akan dirikan 'politik baru' dari gabungan mereka. Apakah gabungan mereka cukup kuat untuk membawa satu gagasan baru dalam senario politik malaysia?? yang boleh menjamin kesejahteraan dan kemakmuran rakyat?? Di takdirkan umno disungkurkan...apakah mereka akan sepakat untuk memilih ketua di kalangan mereka?? PKR hentam PAS,,PAS hentam PKR.. masing masing mengaku layak .. akhirnya DAP yg berkuasa melalui boneka Melayu yang sudah hilang jatidiri dan tandus akidah !!!

    Insaflah ... syukurilah keamanan dan kesejahteraan yg sedang dikecapi...kalau dah jadi Libya, Iraq dan Syria .. masa itu sudah terlambat ... apakah susah untuk difahami?? apakah Melayu masih melayan nafsu amarah dan dendam kesumat??

    ReplyDelete
  2. puak2 celaka haramjadah pas laknatullah memang begitu....jenis bangsa haramjadah..
    tengok muka pun dah tau...muka manusia kemaruk puki babi...
    laknatullah punya manusia pemuda pas laknat..
    muka haramjadah..kemaruk kuasa dan puki babi
    Harhhhhhhhggggg....Ptuiiihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. Bolehkah raayat Malaysia bergantung harap pada PAS untuk menjamin Islam di Malaysia. SATU UNDI UNTUK PKR = SATU UNDI TOLAK HUDUD. SATU UNDI UNTUK UMNO = SATU UNDI UNTUK HUDUD.

    UMNO MUSUH UTAMA PAS. AKU INGAT SAMPAI KIAMAT. AKU TAK AKAN SOKONG PAS --- PENIPU DAN SENAG DIBELI. HARI INI CAKAP LAIN ESOK CAKAP LAIN.. INGAT IRAQ, INGAT LIBYA, INGAT SUDAN, INGAT SYRIA.... INGAT PAS

    ReplyDelete
  4. Jiwa kacau, tapi jika dh biasa makan taik, tak dpt makan, hidupun jadi. Ini adalah petumpamaan. Walaupun agak kasar, inilah gambaran sebenar antara prinsip dan nafsu di dalam pemuda pas. Nafsu dan kuasa akhirnya mengatasi prinsip. Akhirnya najis dan taik juga yg mereka pilih. Tumbangnya prinsip kerana ........(pemuda pas p.pinang pandai jawab).

    ReplyDelete