Monday 20 April 2015

Tun M - Tukar Najib atau hadapi risiko kalah PRU14

Venue : Dewan Tun Ismail, PWTC, Kuala Lumpur

Event : International Forum, 'Criminalise WAR'

Date : 18/4/2015


Pilihan yang ada , tukar Perdana Menteri yang tidak dapat menjalankan tugas dengan baik yang boleh menyebabkan kekalahan UMNO dalam pilihanraya akan datang dan seterusnya mengambil langkah (bagi sisa masa yang berbaki) untuk memperbaiki dan menyelamatkan UMNO dari kekalahan. Adakah pandangan ini suatu hasutan ? 






8 comments:

  1. GST pengukur bilangan undi di PRK Permatang Pauh dan Rompin.

    ReplyDelete
  2. Rakyat bayar cukai siang malam pada kerajaan dan terpaksa tanggung kenaikan barangan keperluan serta perkhidmatan.
    Apa boleh buat dah golongan peniaga memang jenis halal menipu. Malah pembayar zakat dan penerima bantuan zakat pun terpaksa menanggung akibatnya.

    ReplyDelete
  3. Apa kata untuk selesai isu antara perdana menteri yang masih berkuasa dengan dah yang pencen...parlimen dibubarkan..dan sama sama kita lihat kekuatan pm pencen membawa umno dan bn kemenangan.....

    ReplyDelete
  4. Anon 7.19,

    Jika diadakan PRU hari ini UMNO dan BN akan bungkus!

    Jika diadakan PRU 3 tahun lagi pun UMNO dan BN akan bungkus!

    NAJIB wajib undur, sudah2 lah bloger upahan ahjibgor,dengan bakal PM baru nanti pun mereka dah berkira-kira cara nak dapat upah dari boss baru.

    Apa punya manusia ni yg tak ada maruah ini?

    ReplyDelete
  5. ..tak sempat mamak ni jumpa pru14..

    ReplyDelete
  6. Aku TAK setuju - kerana yg. akan ketawa berdekah ialah PENGGANAS Anti-Islam/Melayu dari DAPBANGKAI/PKRSODOM-si KULI-Barat/NATO-ISrael/Zionis!

    Tapi. harapnya YAB PM, anak kpd. YAB PM/BAPA KEMERDEKAAN Almarhum Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita, akan dengaq nasihat-nasihat yg. BERGUNA dari Ayahanda Tun kita ini; dan bukan nasihat SONGSANG si geng LIBERAL pro-US/Barat yg. BERLAMBAK dok MENGAMPU beliau keliling pinggang - terutamanya yg. TAMAKkan kuasa dan kemewahan (biaq hak/tanah/identiti NEGARA ISLAM kita ini serta hak BUMIPUTERA Islam/Melayunya terus TERGADAI) yg. galak dok suruh "sign" TPPA-Barat/ZIONIS-amat KEPARAT tu dan terus MELIBERALkan mana-mana syarikat GLC!!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  7. Nak ingatkan chai upahan ahjibgor, ketirisan atau voter swing hanyalah 2% untuk Pakatan Rakyat menang pada PRU akan datang

    P.S
    Kajian dan Penyelidikan ini datang dari UMNO!

    ReplyDelete
  8. Aku kesian sama Najib.. Anjing peliharaan dia semua bangang2 belaka. Sepatutnya jawab saja lah bagi pihak Najib, jangan menyerang bagi pihak Najib. Lagi mereka menyerang lagi teruk lah Najib kena hayun balik. Anjing anjing itu termasuk lah yg betina muka macam sundal separuh umor yg dah tak laku walau mengangkang atau menungging sekalipun lupa bahawa Najib akan kerugian lebih besar kerana dia yg nemegang jawatan dan kuasa. Tun M dah tak ada apa lagi dah. Korang nak balon dia sehebat mana sekali pun tak akan merugikan dia. Kenapa lah bodoh sangat anjing anjing Najib... Syoooh gi main jauh jauh tempat lain... Terutama sekali jalang betina bernama Azeeza Sundal Malam itew..

    ReplyDelete