Sunday 7 June 2015

Keluhan ahli UMNO dan NGO mengenai ketidakhadiran Najib Razak

Lokasi : Dewan Tun Hussein, PWTC, KL

Acara : Dialog PM dengan NGO - "Nothing to Hide"

Tarikh : 5/6/2015


Mereka kecewa Najib gagal mengambil kesempatan untuk menerangkan kepada para hadirin
his side of the story dan mengembalikan keyakinan rakyat kepada kepimpinan negara.





3 comments:

  1. Kalau negara diambang perang, aku rasa najib cabut dulu...pengecuuuuuttt !!

    ReplyDelete
  2. Sekarang ini bloger bomkepala sedang serabut kepala mempertahankan kredibiliti DS Najib sekeluarga dengan cara apa sekali pun. Masing2 punya hak untuk berbeza pendapat dan juga pendekatan dalam mencari penyelesaian masalah, termasuklah dalam hal 1MDB ni. DS Najib sewajibnya menghentikan sebarang jenis pembohongan sepertimana yang diperkatakan oleh ramai orang. (Bukan Tun Dr Mahathir seorang). Bayangkanlah langkah berani promosi diri mengikut cara rundingan imej yahudi yang PM buat di SAbah pun tidak diperkenankan oleh alam semesta. HInggakan Aki Nabalu pun menggegarkan kemarahannya. Lebih baik jika tidak berani berlaku benar, baik PM Najib teruskan usaha2 mentadbir dan membangun Negara lebih2 lagi buat bangsa bukan Melayu yang jadi kesayangan beliau. Tunggu sehingga PRU 14, kita tengok apa yang akan jadi, samaada masih berkuasa kerajaan BN atau sebaliknya. Pada masa itu kita semua orang Melayu boleh lihat akan kebolehan dan keberanian perawan Bugis yang dikatakan sangat hebat lagi berani ini.

    Semoga Tun Dr Mahathir diberi dan diizinkan Allah untuk terus sihat dan panjang umur untuk menyaksikan sendiri kesudahan kisah perawan bugis yang terbilang ini.

    ReplyDelete
  3. Aku baru baca berita yg kabinet ada majlis makan berbuka puasa dan jemput sekali TDM. Jangan TDM x hadhir pulak. Nanti dikata takut dan x hadir kerana nothing to ask sebab semua soalan dah dijawab.

    ReplyDelete