Wednesday 16 April 2014

Rafizi harap Papagomo terus tak boleh tidor malam

Lokasi : Ibupejabat PKR, Merchant Square, Damansara, Selangor

Acara : Sidang media

Tarikh : 15/4/2014



Rafizi mengesahkan bahawa beliau telah memberi keterangan dan menyerahkan  bahan bukti tambahan kepada Polis bagi memudahkan siasatan mereka keatas Wan Azri yang dituduh menipu mahkamah berhubung identiti beliau sebagai Papagomo yang menaiki kapal selam Scorpene. Menurut Rafizi siasatan telah pun bermula dan Polis seterusnya akan mendapatkan pengesahan dari mahkamah. 

Kes ini nampak macam clear-cut memihak Rafizi memandangkan Mindef telah memberi pengesahan bertulis kepada Parlimen mengenai identiti blogger yang menaiki Scorpene pada tahun 2011.. Good luck..





7 comments:

  1. Sebenarnya Rafizi yg tak boleh tidur malam. Dia dah lari dari rumahnya dan bersembunyi. Dia tunggu masa aje akan dicekup oleh polis!

    ReplyDelete
  2. Geli aku dgn bdak montel ni....

    Dia belom kene buah pukul 4 aku ni....

    Sekali kene besepai temberang dia....

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah udah mula meroyan pencacai ameno nak pertahankan bekas banduan yang bakal akan jadi banduan sekali lagik. Perasuah dan pemfitnah tegar. Kah kah kah

    ReplyDelete
  4. apa yg ko mengarut tu anon 2353.. jgn sebut2 bakal banduan sekali lg.. u ulang I saman u..

    ReplyDelete
  5. Semoga Rafizi musuh Agama dan Bangsa menerima nasib saperti Karpal yan mati ngeri!!

    Amin......

    ReplyDelete
  6. Anon 23:53 penghulur dubur pada Anwar Pendubur/Penzinah Tegar!!!

    ReplyDelete
  7. Kah kah kah amboi amboi ramai sungguh penjenayah, perasuah, pemeras ugut dan bekas banduan kat dalam blog ni. Tak lama lagi bukan bekas lagi dah--- up status jadik penghuni penjara terus. Situ je tempat paling layak. Kah kah kah kah kah

    ReplyDelete