Friday 8 August 2014

Pemuda PAS Selangor kecewa kemelut berpanjangan

Lokasi : Kediaman Rasmi Menteri Besar Selangor, Shah Alam

Acara : Solat Hajat Perdana "Munajat Selamatkan Gaza & Selangor Bumi Bertuah"
anjuran Geng Ustaz dan Dewan Pemuda PAS Selangor

Tarikh : 7/8/2014


Pemuda PAS kecewa kemelut MB Selangor berlarutan tetapi telah mengambil pendirian dan ketetapan untuk menyokong pentadbiran yang sedia ada dikekalkan sehingga hebis tempoh selari dengan keputusan Presiden Parti dan Majlis Syura..





3 comments:

  1. Salah satu puncanya dari parti PAS gak sendiri, Tak de pendirian tegas langsung, nanti kena sergah sikit dengan Anwar ,keputusan berubah terus

    ReplyDelete
  2. Yang pasti kalau PAS keluar PR, parti PKR akan berkubur seperti Semangat 46. So, PAS tak payah takut kat Anwar Ibrahim. Sebab semua orang sudah tak hormat dekat dia. Ada pulak dia boleh pi jadi pelobi untuk SPLASH bagi dapatkan pampasan RM2.5 Billion berbanding RM250 juta yang ditawarkan oleh Kerajaan Selangor. Nampak sangat ada kang taw ni, berapa? saya agak dalam RM1 Billion. Kau orang rasa berapa?

    ReplyDelete
  3. semua kemelut dimulai keluarga puaka. mereka ni macam cacing kepanasan, dok fikir usia semakin lanjut, nak jadi PM pun tak dapat dapat lagi. oleh itu buat lah strategi, sibuk sana sini, habiskan duit negara, fitnah sana sini, burukkan orang itu orang ini,susahkan orang, tak pa, asal dapat jadi PM. penjilat depa pula bukan tak sedar tapi ajaran ABU dan menghantui, jadi ikut saja telunjuk puaka tu.

    ReplyDelete