Wednesday, 24 December 2014

Tun Dr Mahathir jadi saluran komplen pasal Najib Razak

Lokasi : Auditorium Akademi Kenegaraan, Jalan Bellamy, Kuala Lumpur


Tarikh : 20/12/2014


Video 6 mengandungi :

Pendedahan Tun Dr Mahathir mengenai rungutan yang diterima dari pelbagai pihak termasuk dari ahli UMNO mengenai kepimpinan Najib Razak. Rasa tidak puas hati mereka telah dipendam sekian lama dan bukan sesuatu perkara yang baru. Sejak kebelakangan ini pihak-pihak yang tidak berpuas hati ini nampak semakin berani untuk bersuara secara terbuka, mungkin setelah melihat suara Tun Dr Mahathir tidak diambil endah oleh Najib Razak..





14 comments:

  1. Yang komplen tu semuanya kroni lama TM yg dah tak dapat benda seperti masa lalu.Dulu projek utk kroni je rakayt bawah tak dapat apa,sekarang rakyat dapat BR1M,kroni kehilangan projek mega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama saperti anda juga. bila dapat br1m, Najib baik. Esaok Lusa kalan tak dapat, Najib dah jadi tak baik. Tabang buluh pakai kapak nampaknya. Sangat mudah rupanya dibuat penilaian.

      Delete
    2. Oi anon 20.28, PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen-ZIONIS-no-1

      Delete
    3. kroni kepala hatok kau lah. yang syed rosli tu kroni jugak ke? masa tun masih om si rosli bangang tu masih berhingus lagi.

      Delete
    4. dia tuh dah jadi macam burung kakak tua yang hanya ikut apa orang cakap. kalau tuan pertamanya ajak cakap kurang ajar, maka dia akan ikutkan saja. dia tokleh berpikir sebab kepala hotak kecik. nak membaca lagi tak tahu sebab bodoh.

      Delete
  2. bangga sangat ke dapat brim.. tolonglah berkawan dgn golongan ulamak tradisional yg kasyaf.. cuba tanya mereka..? Dan rujuk juga pada para wali rijalul-ghaib, apa mereka katakan..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak ambil BR1M pun tapi lebih baik beri BR1M pada rakyat terbanyak dari beri projek mega pada kroni.

      Delete
  3. Sebenarnya Mahathir al Jibun ini tidak boleh guna taktik dia dulu2 seperti yang dikenakan ke atas Tunku dan Abdullah Badawi, sebab dia tak ada jawatan dlm kerajaan, mungkin dia ada sebilangan besar pengikut tapi kesemua mereka akan disumbat ke dalam jel kalau masih degil kerana Najib adalah seoeang PM yang kuat , boleh buat apa sahaja untuk memegang jawatan. Lagipun dia adalh dari kalangan Bangsawan2 yang memerintah Negara dalam beberapa bidang yang penting. Tunku dan Abdullah tidak berapa pentingkan jawatan dan melepaskannya apabila diseru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku agak kamu nih terlupa makan ubat atau pun terlebih makan ubat. najib rasa kuat, tuh sebab dia hapuskan ISA. bila nak hapusgantikan Akta Hasutan, baru dia tau dia tak kuat. terpaksa pulak buat UTurn. najib tersangat kuatlah maka dia menagihkan undi cina.najib terlalu kuatlah maka, mmmmmmmmmm tengok nih:

      https://www.youtube.com/watch?v=Ix7OSYQ4htA

      Delete
    2. Alaaa ada ISA pun apa guna kalau yg masuk ISA kemudaian keluar dapat pampasan juta-juta.Yang tukang timbang tu bukan nak peduli ISA.

      Delete
  4. Tun M agaknya akan berpusing pusing sampai Mukriz botak jadi PM.

    ReplyDelete
  5. TUKAR CERITA BANJIR...

    MELAYU HILANG HARTA BENDA PASAL BANJIR...

    MANA PM NAJIB???

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM yang sanggup keluarkan perkataan bangang untuk jentera perang sendiri memang tak ambil peduli pasal rakyat biasa. Setkata berlakon untuk raih simpati rakyat mungkin boleh la. Rakyat Malaysia jangan tertipu dengan lakonan PM yang BANGANG ini.

      Delete
  6. Orang tua ni dah nyanyuk agaknya. Zaman dia memerintah, dia bagi monopoly import permit gula kat Robert Kuok buat apa. Sampai cina tu jadi orang terkaya di Malaysia pada satu ketika. Tak kah itu bodoh namanya. Dia lah yang merancang blackout seluruh negara untuk mewujudkan IPP yang dok cekik darah rakyat sekarang.

    Apa salahnya bagi bantuan kepada orang susah? kebanyakan orang Melayu dan Bumiputra jugak. Kerajaan Islam Mesir di zaman pada kegemilangannya pernah memberi wang kepada pemuda untuk melangsungkan perkahwinan. Memberi bantuan kepada orang yang memerlukan tidak salah. Kalau orang yang nak dibantu rasa tak perlu, tak payah lah ambil. Beri kepada orang yang lebih memerlukan.

    Kalau buat projek RM7 Billion siapa yang untung? Tauke2 Cina juga yang untung berbillion2, lepas tu bawa lari wang simpan diluar negara. Beli hartanah diluar negara. Apa faedahnya pada seorang pak cik yang menoreh getah di Ulu Lat Chau, Sarawak.

    Walaupun begitu, DSN bukan bukan tak buat projek Infrastruktur langsung. Berpuluh-puluh billion juga. Contohnya seperti MRT, Trans Borneo, Lebuhraya Kedua Pantai Barat dsbg. Sedarlah wahai Melayu mengapa iri hati sesama bangsa sendiri. Sedangkan projek2 infrastruktur yang berpuluh2 billion ini memperkayakannya kebanyakan orang2 Cina. Apa salahnya sebahagian kecil dari budget digunakan untuk membantu seorang mak cik di kampung, seorang kerani dibandar dsbg. dan mereka2 inilah yang sebenarnya menyokong BN.

    ReplyDelete