Saturday 23 January 2016

Perjumpaan dengan Presiden UMNO gagal buat rumusan mengenai MB Kedah

Lokasi : PWTC, Kuala Lumpur

Acara : Perjumpaan perwakilan UMNO Kedah dengan Presiden UMNO berikutan komplot
menjatuhkan Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir

Tarikh : 22/1/2016



Sepetang melangut di PWTC tersia-sia sahaja apabila perwakilan UMNO yang dijemput mengadap Presiden UMNO tidak dibenarkan berkongsi apa apa maklumat dengan pihak media mengenai perjumpaan tersebut. Malah Presiden UMNO sendiri balik awal dibawah kawalan ketat dan dengan peringatan kepada pihak media untuk tidak menyiarkan sebarang foto beliau semasa tiba dan ketika meninggalkan majlis.  Ikuti catatan Instagram saya ketika berada dilokasi.








A photo posted by minaq jinggo (@minaq_jinggo) on






8 comments:

  1. Media dilarang mengambil gambar PM? fullamak hebat.

    Dengar cerita "kesilapan" MM ialah beliau enggan menabur dedak kepada burung-burung pemakan bangkai kerana ia tak pernah cukup. Peruntukan yang ada disalurkan dengan betul, sebab itu Kedah tiba-tiba pesat membangun. Gerombolan burung pemakan bangkai tak puas hati sebab dedak tak turun kepada mereka.

    ReplyDelete
  2. Kalau Najib masih berdegil... kita runtuhkan regim Najib rapat2 di PRU14. Rapat2 supaya semua pemakan2 bangkai dikuburkan. 5 tahun aje ... bersabar sikit demi masa depan negara dan anak2 kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tak sabar menungggu PRU14 dijadualkan 2018 ,masa 2 tahun lebih tu lama ntah2 negara muflis dulu sebelum PRU14

      Delete
  3. salam.
    inilah cara orang munafik buat kerja. dato mukhriz amanah dalam menjalankan kerja. kalau ada orang tak suka dengan pencapaian dato mukhriz ni sudah pasti ada penyakit jiwa yang memang patut diubat. tapi kalau dah presiden pun sakit jiwa tak hairanlah orang munafik geng 14 ekor tu lagi teruk. habislah kedah kalau dapat kat geng 14 ekor nih. kegiatan pembalakan haram, kebersihan dan kemungkinan akan terjadi perlombongan bauksit.
    duit kita bukan utk kita pakai. kita hanya jadi alat si jahat presiden utk tambah duit dengan membayar gst dan segala bentuk peruntukan samaada pendidikan dan kesihatan di kurangkan utk rejim diktator habiskan duit utk berjoli bersama dengan setan jho low dan seangkatannya.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  4. security PWTC hebat,siap ada lencana kecekapan

    ReplyDelete
  5. salam.
    hari ini di berita harian, tun dr mahathir menyatakan yang geng 14 ekor tu mempunyai reputasi tidak baik dalam pilihanraya. mereka yang menyebabkan kedah jatuh pada pembangkang sewaktu pak lah dahulu. setelah dijual nama dato mukhriz dan tun dr m pada pru lalu , barulah kedah kembali ditawan bn. tetapi dato mukhriz berpolitik secara yang sangat popular...tanpa politik wang. jadi adakah benar cash is king spt kata presiden umno? umno is not about cash but virtue. with cash you will go nowhere but hell.
    dan saya juga ada terdengar yang tun dr m akan keluar umno jika benar dato mukhriz tidak lagi menjadi mb kedah.
    dengar sini...dato mukhriz merupakan seorang ahli korporat. beliau sanggup meninggalkan dunia korporat utk terlibat secara aktif dalam politik. ini merupakan satu nilai yang terbaik utk seorang ahli politik. jadi menteri, tinggalkan dunia perniagaan. jangan terlibat langsung dalam perniagaan. itu lah satu perkara yang akan mengelakkan kita terjebak dalam kepentingan berkonflik.
    jadi , kalau mat basah jadi mb walaupun kita tahu dia tiada pelajaran dan seorang ahli politik yang gagal, walaupun yang menyokongnya adalah seorang pemimpin parti yang ditolak dan gagal dalam pentadbiran...memang wajarlah orang kedah menolaknya. maka tun dr mahathir memang wajar keluar parti umno kerana tidak menyokong kepimpinan yang gagal dan bersifat kuku besi.
    najib seperti yang kita tahu seorang yang takut bini, pengecut jawab soalan secara terjahan dan seorang yang suka berjoli dan boros. berkawan dengan israel dan amerika yang memang bencikan islam.
    jadi apa lagi yang tun dr mahathir boleh harap dengan orang yang sebegini. kalau anak diugut utk dipecat maka tiada pilihan lain selain dari tinggalkan parti jika ini terjadi.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  6. salam.
    ada yang kata, dato mukhriz berjumpa najib di langkawi, tapi ada yang kata dato mukhriz tak dapat berjumpa najib utk memberi penjelasan. rasanya semasa geng 14 berjumpa pm di pwtc hari tu pun, dato mukhriz tak dapat jumpa najib juga sebab najib bergegas balik. siapa cuba elak siapa? pm takut jumpa dato mukhriz sedangkan dato mukhriz terkejar kejar nak jumpa dia utk memberi penjelasan. janganlah macam tu. jangan takut, bukannya dato mukhriz nak makan anda pun. haish pm everything to hide.
    orang macam dato mukhriz ni si mat basah kata susah nak jumpa di kedah??? kelakar lah. macam tak logik jer. dato alif yang terlajak laris tu pun senang saja nak jumpa utk menaja pasukan kedah nanti. siap puji lagi dato mukhriz senang dibawa berbincang. kalau orang rajin macam dato alif ni puji dato mukhriz ini, jadi orang yang suka tido macam mat basah ini, perlu ke kita percaya?
    terima kasih.

    ReplyDelete