Google+ Followers

Friday, 20 April 2012

Takluk Dataran - Pemuda UMNO dalang samseng??


Venue : Dataran Merdeka, Kuala Lumpur


Date : 19/4/2012 @ 12.00 pm


Pemuda UMNO dituduh dalang dalam serangan oleh sekumpulan samseng keatas peserta perkhemahan pada awal pagi tadi.




1 comment:

  1. Tak tau nak bg komen dah..aku rase mcm terikut ikut negara barat sgt, human right sgt, la tu, kesian kalu ikut human right aku pun nak tuntut cara pemakaian ko tu tak de adap langsung tambah sekali yg botak tu dah tentu islam.

    ReplyDelete