Saturday 17 January 2015

NGO Melayu / Islam nyatakan sokongan kepada KPN

Lokasi : Pintu masuk Ibupejabat Polis Bukit Aman, Kuala Lumpur

Acara : Penyerahan memorandum oleh NGO bagi menyatakan sokongan kepada
ketegasan Ketua Polis Negara dalam isu hasutan Eric Paulsen

Tarikh : 16/1/2015


Beberapa NGO Melayu / Islam yang di kepalai PERKASA telah menyerahkan memorandum kepada Ketua Polis Negara bagi menyatakan sokongna mereka diatas ketegasan yang diambil oleh KPN dalam isu hasutan Eric Paulsen.

Penyerahan yang dilakukan sebaik selepas solat Jumaat berjalan dalam keadaan tenang dan terkawal dan hanya kepimpinan NGO sahaja yang hadir bagi tujuan tersebut.



1
 2
3
 4
 5
 6
 7
 8  Wakil Bukit Aman, DSP Anuwal menerima memorandum dari Setiausaha Agung Perkasa,
Syed Hassan Syed Ali
9
 10
11  Datuk Zulkifli Noordin, Peguam dan aktivis politik / sosial memberi pandangan 
 12 Lt.Jen.(B) Dato' Salleh Ismail, Ahli Majlis Tertinggi Perkasa
13 

1 comment:

  1. Aku baru melawat Pameran DYMM Kesultanan Islam/Melayu di Istana Lama/Muzium di Raja! Umat Islam/Melayu mesti lawan habis-habisan untuk mengembalikan KUASA EKSEKUTIF kpd. Kesultanan Islam/Melayu kita (yg. juga diwakili YDP Negeri) bersama Majlis Raja-Raja sbg. KETUA NEGARA, KETUA AGAMA dan KETUA ATM!

    Kegagalan yg. meningkat oleh parti-parti politik UMNO/PAS dalam mempertahankan KEDAULATAN NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang kita berzaman kita ni serta hak/identiti umat Islam/Melayu - membuktikan bahawa, sebab itulah KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Islam/Melayu kita amat PENTING; lihat saja bila kuasa ini diabaikan dgn. sewenangnya yg. jelas melanggar undg-undg Perlembagaan dan Wasiat Raja-Raja Melayu di P.Pinang dan Selangor! Sampaikan si PENGGANAS ANTI-ISLAM spt. puak DAPBANGKAI BABI/PKRSODOM begitu berani berterusan MENGHINA/MEMIJAK Islam/umatnya serta MERAMPAS sewenangnya tanah pusaka nenek moyang berzaman kita seolah kita adalah KULI di bumi sendiri, kpd. bangsa PENDATANG yg. tak tahu kenang budi ni!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete