Thursday 5 February 2015

92 Ketua Bahagian UMNO desak Ketua Pemuda MCA dipecat

Lokasi : Kelab Tasik Putrajaya, Putrajaya

Acara : Solidariti 92 Ketua Bahagian UMNO bersama Ismail Sabri

Tarikh : 4/2/2015



Ketua Pemuda MCA, Chong Sin Woon dianggap biadap dan kurang ajar kerana tidak menggunakan saluran parti dalam menegur Ismail Sabri. 92 Ketua Bahagian UMNO yang bersolidariti bersama Ismial Sabri mendesak Chong Sin Woon dipecat dari jawatan Ketua Pemuda MCA.

P.S Waaah kalau begini lah sokongan yang diterima Ismail Sabri kira UMNO seperti sudah ada tokoh calon bagi jawatan Naib Presiden pada pemilihan akan datang... tapi saya sedih dan terkilan sokongan yang serupa tidak diberikan kepada Najib Razak semasa beliau diserang bertubi tubi olih pihak yang menentang beliau... beliau berhadapan semua berseorangan...



1
 2
 3


4 comments:

  1. Bukti Najib gagal mempertahankan kepentingan Islam dan Melayu. Najib nampak lebih mengutamakan dan tunduk kepada bangsa lain.

    Najib tidak tegas dan lebih suka berdiam bila ada masaalah.

    ReplyDelete
  2. Saya kongsikan respon yg saya terima dari seorang rakan wartawan dan pemerhati politik ..

    "Najib kena ultra sikit, sudah-sudah nak bela cina...orang dah naik menyampah.
    Baca statement najib pasal kes mail sabri...sepatutnya dia jentiklah sikit pemborong2 yg dikuasai cina, tegurlah kerana majoritinya cina. Itu adalah HAKIKAT yang MESTI najib terima dan rakyat seluruh malaysia pun tahu.
    Najib - hishammudin main selamat, tak real politik..."

    ReplyDelete
  3. rocky the great brown unused dick says: hek eleehhh... ni je yang melayu berani? cube kata kalo ajak belasah melayu pkr/pas, laju je tangan tetak melayu2 tuh sampai berdarah2...

    ReplyDelete