Sunday 13 December 2015

Najib mengaibkan orang UMNO kerana berbohong

Lokasi : Auditorium Muzium Islam, Kuala Lumpur

Acara : Kunjungan hormat dan dialog Ketua Cawangan UMNO Kedah dan Kluang bersama
Tun Dr Mahathir

Tarikh : 11/12/2015


Ucapan Dasar Presiden UMNO didakwa hanya untuk menyelamatkan diri Presiden dan tidak mengandungi dasar-dasar kepentingan parti. Presiden UMNO juga didakwa mengaibkan rakyat terutamanya ahli parti kerana berbohong.




9 comments:

  1. Nampak sangat perempuan dalam video tak faham. Kesian, kan dalam ucapannya pergulungan ada sentuh semua aspek walau pun perkataannya pendek. Dia ni nak publisiti atau dari kem Muhyiddin. Kesian betul. Orang lain faham tapi dia tak faham macam Muhyiddin juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian...yeke org lain faham...? Atau pemakan dedak yg faham...? Cuma ucapan selamat kn diri..syok sendiri..ProOO00ootTt

      Delete
    2. What the biggest mistakes umno members do not realize is that Malaysians do not trust their own Prime Minister. Good luck to all of you who still believe that umno can win PRU14.

      Delete
    3. Aku pemimpin berjiwa BESAR tapi mempunyai isteri berbadan BESAR dan bernafsu BESAR....dah nasib badan.

      Delete
    4. Tetap bersamĂ  pemimpin yg berjuang utk rakyat

      Delete
  2. Ucapan najib di perhimpunan agung umno?

    1.selamatkan diri sendiri.
    2.berbohong bermakna najib munafik
    3.majoriti yang hadir? Specis angguk2 geleng2 perut masing2 dah kenyang hasil duit haram ditabur najib.
    4.terpekik terlolong
    5.rosmah memerhati dan membuat analisa.

    ReplyDelete
  3. Melayu terus layu makan dedak kangkang. 2.6 b x diperjelaskan. Bunga tiap tahun beratus juta. Duit bunga je boleh bagi dedak campur jagung utuk aji adi and the gang.

    ReplyDelete
  4. salam,
    hanya kerana membantah sang presiden yang zalim anda dilucutkan keahlian umno? kita tidak hadap duit rasuahnya itu. biarlah dia nak buat apa pun, janji kesetiaan kepada parti tetap kita lakukan. imej parti telah ternoda oleh perbuatan najib dan kuncu kuncunya. tetapi di dalam mesyuarat mt sebenarnya najib dah ditampar secara halus sebab ada yang telah mencabarnya membuat pemilihan parti atau jika ingin guna undang undang umno, biar semua orang kena bukan seorang sahaja. maknanya, ada yang mengatakan najib tidak setia kepada umno tetapi ingin gunakan kuasa utk buang orang orang yang tak setuju dengan perbuatannya yang hina. semoga bila dia dicabut kuasa nanti, gelaran tun tak akan dia dapat. terima kasih.

    ReplyDelete
  5. salam.
    semoga yb hamidah tabah menghadapi segalanya begitu. ini mungkin ada hikmah di sebalik semua yang berlaku. sebagai wanita, yb dah boleh menumpukan perhatian kepada keluarga. lebih masa utk uruskan rumahtangga dengan lebih baik, sediakan hidangan utk keluarga dan memenuhi masa lapang utk segala perkara yang berfaedah. entah lah, saya ni duduk rumah pun, banyak juga kerja. waktu mula mula berhenti kerja utk tumpukan pada keluarga , kekok juga nak buat semua kerja rumah sendiri. tapi, satu perkara yang saya suka buat ialah belajar masak. saya tak suka masak sangat sebenarnya, yalah kerja leceh...nak sediakan bahan, kemas dan segalanya. tapi kalau bahan dah sedia, suka gak masak memasak nih. siap beli buku pandai memasak lagi...khas utk orang yang tak tau apa apa pasal memasak tu la. sampai lunyai buku tu saya belek utk mengetahui ilmu memasak. teruk? memang lah. tapi demi utk jaga hati suami dan utk anak anak, bagi saya perkara tu bukanlah masaalah besar. saja nak kongsi cerita. tak ada apa apa pun. saja menceriakan suasana. terima kasih.

    ReplyDelete