Wednesday, 16 July 2014

Khalid Samad biadab dimurkai Sultan Selangor

Lokasi : Masjid Pekan Sepang, Sepang, Selangor

Acara : Iftar bersama Tuanku Sultan Sharafuddin Idris Shah dan perasmian Masjid Pekan Sepang

Tarikh : 15/7/2014


 Ikuti nasihat dan peringatan Tuanku Sultan Selangor kepada umat Islam / Melayu mengenai perpaduan ketika bertitah dalam majlis perasmian Masjid Pekan Sepang. Ikuti juga luahan perasaan teramat murka beliau kepada Ahli Parlimen Shah Alam yang terlalu biadab dalam membicarakan urusan MAIS yang dibawah pentadbiran Istana Selangor. 

Tuanku Sultan Selangor berpesan kepada Khalid Samad supaya jangan menunjuk-nunjuk sangat sikap BIADAB dan JAHIL beliau apabila membicarakan isu berkaitan kuasa Tuanku dan peranan MAIS sebagai penasihat kepada Tuanku..



1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

11
12
13
14
15
16
17
18
19
 20
21
22
23
24


4 comments:

  1. Memang patut pun dia dipanggil Khalid gereja, berfikiran & berperasaan seperti orang kafir.

    ReplyDelete
  2. lepas ni makin ramai la puak pembangang akan backup Khalid Samad walaupun terang-terangan nampak kebodohan dan kejahilannya menjadi ahli parlimen. dia ingat bila dah jadi MP, dia boleh berbicara sesuka hati dia je ke. Perangai haram jadah yang cuba di bawa oleh golongan pembangang di Malaysia ni. Mulut tak reti diam macam bontot ayam

    ReplyDelete
  3. ha,ha padan muka siapa suruh orang selangor pilih dia. dia bukan rakyat selangor pun.. mana dia tahu adat resam selangor orang negeri dia dah tendang dia pun sebab tu dia duduk kat selangor

    ReplyDelete
  4. hensem la jejaka baju melayu pink tu..sentap mak..auww

    ReplyDelete