Wednesday 11 February 2015

Jumlah tak cukup cubaan rempuhan gagal

Lokasi : Istana Kehakiman Putrajaya

Acara : Hari Penghakiman Kes Liwat 2.0

Tarikh : 10/2/2015


Kehadiran penyokong tak lebih 1,500 orang pada waktu kemuncak tengah hari sebelum mahkamah berhenti rihat . Ada cubaan rempuhan oleh Tian Chua melalui pintu belakang mahkamah tetapi tidak menjadi kerana tak cukup jumlah yang menyokong momentum dari belakang berbanding dengan persediaan Polis yang berkawal.

Percubaan yang sama juga cuba dilakukan ketika konvoi kenderaan yang membawa Anwar Ibrahim ke Penjara Sg Buluh mula bergerak meninggalkan mahkamah. Sepantas ianya bermula sepantas itu jugalah FRU mematahkan nya. ADUN Simpang Pulai, Tan Kar Hing telah ditahan Polis kerana dikatakan memulakan rusuhan. Beliau telah dibebaskan petang tadi dengan diikat jamin oleh Ketua AMK, Nik Nazmi.

Sekali lagi ingin saya nyatakan perhimpunan hari ini memang tidak mendapat sokongan orang PAS... ketidak hadiran mereka memang ketara dan amat-amat dirasai.



1
 2
 3
 4
 5  Lady biker nih dah buang ke sungai tudung kepala dan baju kurung sejak menunggang super bike..
 7
 8
 9
 10

11
12 
 13
 14
 15
 16
 17  Ini decoy
 18
 19
 20  ADUN Simpang Pulai, Tan Kar Hing sedang ditahan anggota Polis berpakaian awam. 
 21
 22  Jonah @ Khairul Anuar Zainuddin, AMK Selangor
 23
 24  Cucu-cucu Anwar dibawa meninggalkan mahkamah oleh kedua dua ibu bapa mereka
 25
 26
27


13 comments:

  1. Yg. si penyokong Islam/Melayu-BANGANG mcm. ni, kan baik BERJUANG mcm. PERWIRA TULEN untuk nasib saudara se ISLAM kita, BUMIPUTERA PALESTIN; yg. benar-benar TERTINDAS oleh si PENJAJAHAN-amat-BUAS si Barat-Zionis-KEPARAT!

    Tapi si BANGANG-BANGANG ni tak sudah-sudah, dok asyik MEMUJA si puak PEROGOL SODOM pula - dahlah tu, yg. asyik MENJILAT kasut si puak Zionis! Dasyat betul!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. dah nama pun bangang maka selamanyalah bangang.

    ReplyDelete
  3. kasihan,remaja melayu menjadi mangsa dengan politik melampau

    ReplyDelete
  4. 5 tahun hukuman tetapi insyaallah Anwar akan kelaur dalam masa 3 tahun kalau berkelakuan baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keluar bila-bila pun, dia tetap adalah seorang PELIWAT yang Nabi sendiri pun tak mengaku umat. Maka adakah anda sanggup menjadi penyokong setia PELIWAT ini??

      Delete
    2. Bukan sekadar PELIWAT, tapi PELIWAT TEGAR yang telah disahkan di Mahkamah...
      Pengikut RAJA LIWAT ni telah diLIWATI setiap sel dalam otak mereka..
      Sebab tu akan menyokong tanpa dapat berfikir lagi setaip perbuatan si Banduan ini..
      Selamat beristirehat di Bamboo River Resort..
      Al-Jubs (panggilan manja Mat-Sapu-Bini-Kawan), semoga anda insaf..

      Delete
    3. Apa ada hal yang kena liwat jubor aku bukan nya jubor kau . Sial punya pencacai UMNgOk.

      Delete
    4. jadi memang sah ko tu manusia yang Nabi sendiri takkan beri syufaat pada hari pembalasan kelak. Memang sesuai jadi penghuni neraka, boleh minta syufaat dari PELIWAT TEGAR Al-Juburi tu nanti ye...

      Delete
  5. Ramai yang ada tu nampaknya nakkan glamor, nak dikenali kononnya akulah hebat. Aku penentang dan mengeluarkan kata-kat yang gah. Ada yang bergerak mencari kamera, bila Nampak kamera maka mulalah mereka bergerak ke arahnya dengan menunjukkan aksi lakonan mereka dan mengeluarkan kata-kata yang kononya gah. Yang pemimpin pulak pada masa ini lah nak nampakkan dan tunjukkan kononnya kehebatan mereka. Masa untuk betul2 membela rakyat tidak pula kelihatan. Syabas kepada PDRM kerana bersabar tetapi saya ingin sekali melihat FRU bertindak macam dahulu dengan tegas, bila arahan bersurai diberi, terus bertindak tegas dan tidak berpeluang lagi apabila arahan bersurai diberi sebanyak 3 kali. Walaupun terpaksa bertindak dengan kasar. Sama juga dengan bangang nombor satu mereka disungai buluh, beri layanan seperti orang lain. Mangkuk tu tak ada lebih istimewa dari orang lain.

    ReplyDelete
  6. Kesian Anwar, rakyat jadi hakim negara tak dipakai dalam kes beliau...he he

    ReplyDelete
  7. Rakyat hakim negara?
    Saya sebagai rakyat dan sebagai hakim dengan ini bersetuju dengan keputusan yang telah dibuat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku rakyat sebagai hakim yang dilantik Al-Juburi pun setuju dengan keputusan berkenaan. Cuma tempoh hukuman aku rasa terlalu pendek, ini kesalahan kedua sepatutnya dihukum lebih dari 10 tahun. Dah tua masih tak sedar-sedar diri...

      Delete