Friday 1 May 2015

PRK P.44 - Calon BN is realy Mr Cool

Lokasi : Pasr Tani Taman Guar Perahu

Acara : Walkabout Calon BN, Suhaimi Sabudin

Tarikh : 29/4/2015


Bila disebut walkabout dalam musim pilihanraya sudah pasti terbayang bagaimana calon dan wakil media akan berasak asak mencari sudut fotografi yang terbaik ketika calon bertemu bakal pengundi. Dalam berebut rebut itu wakil media sudah pasti berpeluh sakan. Calon pun akan turut berpeluh tak kira lelaki atau perempuan, tambah tambah pula jika walkabout diadakan dikawasan pasar tani yang terbuka.

Tetapi yang menghairankan saya ialah calon BN langsung tidak kelihatan berpeluh. Tidak kelihatan sebutir pun peluh didahi mahupun kesan peluh dibaju. Apakah rahsia calon BN ini untuk kekal kering dan 'cool' tanpa menggunakan KIPAS ?


1
 2
 3
 4
 5
 6  Pelancaran Program Jualan Turun Harga Pasar Tani oleh Timbalan Menteri Pertanian & Industri Asas Tani, Dato' Haji Tajuddin Abdul Rahman 
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18


1 comment:

  1. Wan Azizah telah berkali-kali membuktikan bahawa beliau adalah wakil rakyat yg gagal melaksanakan tanggung jawab.Bagi rakyat yg rasional dan tidak taksub sudah tentu akan mengubah pilihan mereka kepada selain dri Wan Azizah.Janganlah kerana taksub kepada parti kononnya kita menyiksa rakayat yg mahukan perubahan dgn terus memilih wakil rakyat yg tidak kompiten sama sekali.Saya bekas penyokong PKR selama 12 tahun dan mempunyai jawatan tertentu di peringkat negeri dan Cabang,tapi sepanjang tempuh tersebut saya tidak melihat sedikit pun kelibat kewibawaan Wan Azizah dalam menaraju parti,apatah lagi kalau mahu meneraju pemabgnkang atau negara.Belaiu memang elok berihat ,muhasabah diri,suami dan keluarga,beribadat dan dekati Allah.

    ReplyDelete