Thursday 31 December 2015

Jadi lah pewaris kerajaan yang bijaksana, jangan dok salahkan yang lama

Lokasi : Kelab Sultan Sulaiman, Kg Bharu, KL


Tarikh : 29/12/2015



Ini respon dari Ku Li yang pernah berada dalam cabinet Tun M satu ketika dahulu, mengenai kenyataan TPM Zahid Hamidi yang menyalahkan perjanjian berat sebelah dalam pelbagai projek ketika zaman Tun Dr Mahathir dahulu (isu ERL).

BOTTOMLINE - Jadilah pewaris pemerintah atau kerajaan yang bijaksana dan berupaya menangani apa saja permasalahan yang timbul dari keputusan yang dibuat oleh kerajaan BN terdahulu. Bak kata Ku Li .. kita kena ikut dan menyesuaikan diri dan keadaan semasa walaupun perjanjian asal dibuat dari zaman Nabi Ibrahim sekalipun....





5 comments:

  1. salam.
    mykmu tu dulu berjuang utk tun dr mahathir kan? tapi kenapa sekarang macam orang nyanyuk. cakap pun berbelit. semua najib buat betul padahal semua orang tahu, najib hanya melingkupkan negara.
    najib boleh pergi bercuti senang lenang naik jet. padahal jet kerajaan bertujuan utk perkara berkait negara. macam tu, lebih baik la terus bercuti, boleh tan sri muhyiddin ambil alih mejaga negara. saya jamin negara akan berada pada landasan yang betul di bawah pengurusan tan sri muhyiddin. umno juga bakal menjadi gah namanya dalam memperjuangkan dan berjihad utk alif baa taa.
    love to dedicate a song for our heartless and big spender prime minister...leaving on a jet plane.
    leave malaysia for good and never return!!!

    ReplyDelete
  2. salam.
    dengar cerita anina telah menyaman najib. tetapi samannya di ketepikan buat masa ini. semoga anina tabah dan berusaha utk menyaman semula. najib memang membawa penghinaan utk umno. ini satu penghinaan umno bukannya hadiah utk umno. lebih ramai saman najib lagi bagus. buat apa tanggung biawak hidup. kalau boleh lembaga disiplin umno juga patut di saman kerana tidak menjalankan tugas dalam memastikan presiden umno bersih dari politik wang. politik wang adalah haram dalam umno.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  3. mykmu dah jadi blog sampah yg mendewa-dewakan najib, melaga-lagakan sesama UMNO malah menjadi musuh dalam selimut sebenarnya kepada kesucian perjuangan UMNO dlm memartabatkan melayu....jgn la sapa2 singgah kat situ.

    ReplyDelete
  4. salam.
    isu bauksit di kuantan ini masih tak selesai lagi ya. kerajaan hanya bermanis mulut sahaja mengatakan akan berhentikan sementara perlombongan bauksit haram jadah ini. tapi, lori lori bauksit masih mengganas mengangkut tanah tanah merah itu. apa ni, kita ni nak jadi bangsat ke? kereta kami kotor, tauke basuh kereta memang la tersenyum lebar dapat banyak mencuci kereta kotor. duit kami pun melayang juga.
    si najib ni lansung tak ingat jasa orang yang mengundi dan cuba raih undi utk dia ya. habis kami di perah hanya utk menggembirakan tauke tauke yang suka berkepit dengan orang orang besar kita.
    tauke ni depan anda memang la senyum lebar sampai ke telinga, belakang di ludah di pandang jijik tak tau.
    terima kasih.

    ReplyDelete