Sunday 18 August 2013

Sekolah missionary antara punca Kristianisasi yang nyata

Lokasi : Dewan Muktamar, Pusat Islam, Kuala Lumpur


Tarikh :  17/8/2013 @ 12.00 PM


Diantara individu yang paling aktif dalam isu Kristianisasi dan Islam murtad ialah Datuk Zulkifli Noordin. Beliau memilih untuk melihat punca gerakan Kristian berakar akar umbi kukuh di Malaysia tanpa kita sendiri menyedari nya. Ikuti kupasan beliau mengenai umat Melayu / Islam yang mengagungkan ikon Kristian yang diujudkan oleh gerakan mubaligh Kristian dari zaman kolonial lagi... Bekas pelajar Muslim St. John, Methodist Boys School, St Mary Girl School, Convent Girl School dan sebagainya pasti akan menyedari kupasan ini...

Perlu ditekan bahawa matlamat mubaligh Kristian ialah mengubah atau melonggarkan pegangan umat Islam kepada agama Islam.. tanpa meng-Kristiankan mereka secara formal. Memadai dengan umat Islam terikut ikut cara kerana kehidupan mereka yang bebas...



Zulkifli dua dari kanan, bersama ibu Lina Joy, Puan Kalsom Omar - berkerusi roda


2 comments:

  1. Malangnya undi kepada PKR/DAPigs termasuk di Sabah dan Sarawak (yang amat kaya minyak-gas apalagi dengan penemuan terbaru) tidak mustahil akan meningkat bukan hanya dari kaum Cina, tetapi dengan MENGKRISTIANkan dan MENGHASUT masyarakat Kristian termasuk Bumiputera miskin, contohnya kaum Penan, Orang Ulu, Rungus, Iban dsbnya.

    Pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, juga sudah menyamar sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah di kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar. Bahkan Vatican pun sudah diketuai puak Kristian Zionis ini! Puak Kristian Zionis ini juga makin rancak dengan menyamar sebagai yang disebut di atas, di pendalaman Sarawak/Sabah, di perkampungan Orang Asli dan orang India miskin di perkampungan estet, serta flat-flat orang miskin di bandar , untuk mempastikan lebih ramai Bumiputera/Bukan Bumiputera yang diKRISTIAN akan mengundi DAP/PKR di pilihanraya akan datang. Jadi, sokongan kpd DAP/PKR akan berasaskan agama Kristian, lebih dari berasaskan kaum. Dan ramai yang Bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab hendak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis.

    Memang DAP asalnya berasaskan perjuangan Komunis (fahaman Komunis MAO di Cina telah diketepikan untuk kemewahan Kapitalisma Barat-Zionis yang amat buas, tamak dan ganas), tetapi disyaki, sekarang telah diambil alih hampir sepenuhnya oleh pertubuhan evangelis Kristian Zionis yang sedang giat MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia ini dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera.

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll).

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

    ReplyDelete
  2. Bro...depa kena warwar kan lebih ..fully use of internet awareness baru org boleh mai..tapi bro raya..depa byk balik kg ikat ukuwah..sanaksaudara dulu..hihii

    ReplyDelete