Saturday 4 January 2014

Chegu Bard terbukti munafik dan pembohong

Lokasi : Sekitar Dataran Merdeka, Kuala Lumpur

Acara : Protes 'TURUN'

Tarikh : 31/12/2013

Saksikan betapa licik Chegu Bard memperdayakan rakyat Malaysia dengan laungan himpunan aman beliau. Laungan ini sengaja dilakukan didepan kamera para wartawan untuk rekod sahaja. Peserta protes yang hadir bersama kumpulan utama beliau sudah pun tahu tujuan sebenar mereka turun  berdemo pada malam sambutan tahun baru. Laungan perhimpunan aman hanya lah untuk mengaburi mata masyarakat awam bagi menambah jumlah kehadiran peserta.  

Acara malam tersebut memang sepatut nya berlaku dalam keadaan aman. Pihak berkuasa tidak melakukan sebarang provokasi atau gangguan keatas peserta. Jumlah Polis yang hadir juga amat minima. Polis sekadar membuat dua lapisan untuk menjad benteng pemisah antara demonstran dan penonton konsert di Dataran Merdeka.

Bila diasak para demonstran,.. Polis 'terpaksa' membuka jalan kerana jumlah keanggotaan yang kecil dan kurangnya persediaan dari segi kelengkapan.

Mengapa perlu dirempuh nya barisan benteng Polis jika tujuan mereka berhimpun secara aman? Kawasan mereka berkumpul tidak langsung diganggu pihak berkuasa dan mereka bebas melakukan ucapan dan melalak sepuas puasnya dikalangan penyokong demonstrasi tersebut.

Jawapan sebenar terbukti apabila Chegu Bard dengan kelompok anarkis yang beliau kepalai melakukan rempuhan barisan Polis dan cuba pula menakluki pentas utama ketika konsert sedang berjalan. Itu lah tujuan dan objektif sebenar mereka... untuk menunjukkan kepada dunia bahawa mereça ada kuasa untuk menggulingkan pihak berkuasa dan pentadbir kerajaan. Gerakan Gulingkan Kerajaan secara simboliknya memang ternyata menjadi malam tersebut. Puak anarkis telah benar benar menunjukkan belang mereka.

 Chegu Bard 'memang celaka, memang sial dan memang tidak boleh dipercayai' oleh pihak berkuasa dalam sebarang perundingan. Apakah tindakan selanjut nya oleh Polis dan KDN ? Musuh yang nyata telah terpancul didepan mata dan hampir hampir menyanyi diatas pentas. Rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian sudah tentunya teramat kecewa dan bosan dengan tiada tindakan tegas untuk menahan onar dari berlaku. Banyak Foreplay tapi tak boleh Play.. dah mati pucuk ke? 

1
 2
 3


20 comments:

  1. budak nama bard ni tahu ke apa dia buat, dah kena sawan babi ke, tak kan tak sedar dah lebih sepuluh tahun babi and geng berdemo, buat kelaku budak budak, apa pun tak ada hasil, geng awal babi dah lama cabut, tapi budak ni masih berjuang konon, gini lah, sebelum kamu berdemo, buat bising, kamu sembahyang dua rakaat kat mana mana, atas jalan ke,,tepi padang ke atas padang ke,.. minta pada allah tunjukkan jalan yang benar,.. mnta pada allah, sama ada apa yang kamu kan buat tu memberi menafaat ke pada orang ramai,.. cuba buat, kamu tentu dapat petunjuk, very likely petunjuk nya kamu di minta balik, layan anak bini, bawa anak bini makan tom yam ke , satay ke,..so think before you do...

    ReplyDelete
  2. Cita-citanya adalah untuk menjadi Perdana Menteri, tetapi sebelum cita-citanya tercapai, dia akan pastikan jalan menuju ke arah itu akan bermula dengan meletakkan pakcik saudaranya (Anwar Ibrahi) sebagai PM Malaysia terlebih dahulu. Dengan cara apa sekalipun, walaupun dengan rampasan kuasa, gulingkan kerajaan atau lakukan fitnah dalam skala yang besar seperti yang dia lakukan pada rosmah dengan isu cincin RM24juta, padahal bukti cincin tersebut pun tak pernah dia tunjukkan bagaimana rupanya. Itulah pencacai aka penjilat terbaik Anwar Ibrahi setakat ini.

    Kalau sebelum ini si bardigol ni pernah marah pada Anwar Ibrahi kerana tidak mengangkat dia menjadi Ketua Angkatan Muda Keadilan, tapi itu hanya sekadar wayang semata-mata untuk mengabui mata masyarakat kerana si bardigol ini telah diberikan jawatan lain untuk menghuru-harakan rakyat Malaysia dengan isu-isu tak masul akal dan hanya menyusahkan rakyat Malaysia. Itulah tanda perjuangan 'Che Guevera Malaysia'.... KONONNYA...

    ReplyDelete
  3. bard ni pun belajar dai pakciknya. bila kita kaji tindak-tanduknya, sama macam pakciknya, banyak menipu, memfitnah dan main wayang depan media.

    ReplyDelete
  4. Terbaek bro.. keep it up. Anarkis harus diperangi.

    ReplyDelete
  5. Bdk ni dulu minum susu awal babi ni..sbb tu asyik nk menyondol je!

    ReplyDelete
  6. Masalahnya, nama je ada pihak berkuasa tapi tak berkuasa pun..boleh la buat sesuka hati..tade tindakan pun..penat je repot polis banyak2...alasan standard ...suruh rakyat menilai...rakyat menilai kerajaan tade kuasa

    ReplyDelete
  7. dataran merdeka tu bukan dbkl punya. mereka cuma care taker. so if the people wants it who are u to deny it?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Typical fucking answer from a moron anarchist. Hoi Harris Nostril grow up lay moron.

      Delete
    2. BABOON OTAK BERCELARU DAN MERACAU. EN HARRIS OII ENGKAU DAH KAWEN KE BELUM ? KALAU UDAH BINI ENGKAU TU BOLEH AKU PAKAI UNTUK KONGKEK MALAM INI ? KALAU BELUM BOLEH TAK KONGKEK MAK ENGKAU MALAM INI? BINI YANG KO KAWEN BUKAN HAK ENGKAU. EMAK ENGKAU BUKAN HAK BAPAK ENGKAU. JADI SEMUA BOLEH REMPUH DAN PAKAI BINI ENGKAU DAN EMAK ENGKAU BILA BILA SAJA YANG KAMI MAU. ORANG BODOH KENA DIBAHASAKAN DENGAN BAHASA BODOH NI JUGALAH. OTAK BAGHAL TAHAP KELDAI BAGHDAD.

      ..DEEN KAKI KONGKEK

      Delete
  8. GUling kerajaan? hahahahha sont know u r willing to go that low jinggo! sama taraf dgn utusan!

    ReplyDelete
  9. Ada mjlis sedang brlngsung..kenapa nk d ganggu?? Sekalipun milik awam, atas nama rakyat kamu kata sapa2 bebas nk langgor mjlis orang...belajor jd orang ada adap.

    ReplyDelete
  10. Ada mjlis sedang brlngsung..kenapa nk d ganggu?? Sekalipun milik awam, atas nama rakyat kamu kata sapa2 bebas nk langgor mjlis orang...belajor jd orang ada adap.

    ReplyDelete
  11. jinggo nie macai UMNO otodoks

    ReplyDelete
  12. kah kah kah otodoks main kat paper je la macam Utusan Malaya… up skit arr… jinggo main blog dan muka buku.. jinggo idola ku foreber… kah kah kah

    ReplyDelete
  13. sedap bahasa jinggo...sedap je panggil org munafik...lesen besar mana dapat

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat tak serupa cakap, cakap tak serupa bikin . bukan kah itu munafik nama nya ?

      Delete
    2. ramai lagu tu...cakap tak naik tol tetiba nak naik tol...cakap nak dengar keluhan rakyat...tapi menyusahkan rakyat

      Delete
    3. tol mana yang naik tu?? Cer tunjuk sket bukti...

      Delete
  14. pg jahanam mamat mcm tu..tak malu hantar anak SK....sekolah kerajaan,apasal x hantar skolah luar negara..

    ReplyDelete
  15. gemuk sihat walfiat je cigu bad ni...kena zalim ke???

    ReplyDelete