Thursday 9 January 2014

Presiden Petronas diminta letak jawatan

Lokasi : 130, Jalan Ara, Bangsar, Kuala Lumpur

Acara : Sidang media Majlis Tindakan Ekonomi Melayu (MTEM) mencela pengurusan tertinggi Petronas

Tarikh : 9/1/2014




BOTTOM-LINE .. MTEM mau Presiden Petronas, Tan Sri Dato' Shamsul Azhar Abbas meletak jawatan.. ikuti alasan nya..

FB entry : https://www.facebook.com/minaq.jinggo/posts/10152123776174663?notif_t=like


1  Dari kiri... Tengku Putera, Pengerusi Cluster Oil & Gas (MTEM), Mohd Nizam Mashar, CEO MTEM dan Rizal Jaapar, Pengerusi Cluster Ekonomi (MTEM)
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10  Apa pula si Praba Ganesan, PKR Social Media Strategist buat kat sidang media ini ??.. Haha rupa-rupa nya dia pun sudah meninggalkan PKR dan memulakan team komunikasi beliau sendiri... Entahlah minggu ini saja dua orang penting dalam circle Anwar dan Kak Wan sudah saya terserempak.. Pak Din dan Praba.. Kedua dua sudah jadi ex-PKR... ada lagi ke yang bakal meninggalkan PKR ?? 
 11
 12




5 comments:

  1. Saya rasa budak-budah berhingus ini ada agenda mereka tersendiri. Mungkin mereka ada masuk tender apa-apa dengan Petronas tapi tak berjaya..jadi frust lah. So sekarang hantam la Petronas. Aku rasa kita kena selidik latar belakang budak-budak ini..apa kerja mereka, apa nama syarikat mereka, adakah mereka ini pemegang saham atau proxy saja, ada tak aktiviti syarikat mereka berkaitan dengan oil & gas. Dan siapa di belakang mereka. Muka-muka mereka ini aku tak kenal pun dikalangan korporat.

    ReplyDelete
  2. Ko saper anon 22.08 ?

    ReplyDelete
  3. point2 masih belum kukuh, kalau petronas lingkup ,malaysia boleh lingkup

    ReplyDelete
  4. melayu x membantu melayu bila nk maju macam nie....

    ReplyDelete
  5. Dulu ok,kenapa sekarang tak ok.Mesti ada sebab.Mengapa boleh jadi ,orang melayu hanya dapat projek RM 3.3 billion daripada projek bernilai RM 10 billion.Tak masuk akal.Orang melayu tak pandai niaga ker dan tak berkemampuan melaksanakan projek.Dulu boleh,sekarang tak boleh.Pening.......

    ReplyDelete