Tuesday 21 January 2014

Tidak mustahil 13 Mei berulang lagi

Lokasi : Ibupejabat PERKASA, Jalan Lumut, Kuala Lumpur

Acara : Sidang media mengenai Jawatankuasa Khas Kabinet Bagi Mengkaji Kos Sara Hidup Rakyat

Tarikh : 20/1/2014  @ 3.00 pm


Tidak mustahil 13 Mei berulang lagi sekira nya rakyat Malaysia yang majmuk tidak dapat hidup saling hormat menghormati antara sama lain sehingga kan Perdana Menteri pun tidak dihormati. Seperti ditegaskan oleh Zahid Md Arip PERKASA tidak mahu peristiwa berdarah 13 Mei berulang lagi tetapi ianya boleh berulang kembali kalau ada pihak-pihak yang sengaja memainkan isu perkauaman dan isu-isu sensitif dan melaga-lagakan rakyat bagi kepentingan sempit mereka. 





3 comments:

  1. Selagi daa Mahasewel MahaKartun MahaFiraun MahaJubuh Madir Iskandar Kuti al Mamak , Pemangkin Mei 13, selagi itulah peluang utk peristiwa itu cetus kembali cerah, bab Juboh ini nak Mei 13 utk masuk balik kerajaan spt dibuatnya dulu.

    ReplyDelete
  2. Comment di atas ditulis oleh seekor manusia yang tak bernama. Tak bernama maknanya tak bermaruah, conclusionnya bodoh macam keldai.

    ReplyDelete
  3. fyi Melayu ada kesabaran dia, dendam lama masih ada sebab atuk depa mati dan juga atuk kita, so masing2 tunggu. ada faham! jadi kalau tak di bendong dan tidak menghormati antara satu sama lain, maka akan dan bolih berlaku lagi, itu yang kita tida mahu.

    ReplyDelete