Thursday 13 March 2014

N25 Kajang - Azmin Ali memang ANJING belaaan Anwar Ibrahim

Lokasi : Jalan Cuepacs 5, Taman Cuepacs, Cheras, Kajang, Selangor

Acara : Ceramah Pentas Politik

Tarikh : 12/3/2014


Kalau Azmin Ali dah mula tunjuk sikap tidak hormat kepada Presiden UMNO, ianya hanya menunggu masa jaguh dari sebelah UMNO / BN pula menjawab lontaran yang dibuat beliau. Ini jawapan pertama yang dirakam dari Zahid Md Arip, mantan Naib Ketua Pemuda Keadilan Pusat, yang menerajui TIBAI (Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim) sebagai Mursyidul Am.

Apa lagi...? Nak dibaraikan semuanya di Kajang ? Ada lagi benda baru yang belum diketahui ramai ke ? Atau hendak dihenjut isu lama sehingga rabak musnah segalanya di Kajang ?
Mereka saling kenal mengenali antara satu sama lain dan mereka-mereka ini lah yang bakal mencorak rentak dan dan paluan gendang barisan kempen masing-masing. 


1
 2
 3
 4


4 comments:

  1. Zahid Md Arip cukup geram apabila Al-Juburi menggunakan nama datuk dia (Tun Ghafar Baba) untuk menipu orang ramai. Kalau dulu dialah pahlawan untuk Al-Juburi, kali ini dia jugalah bakal menjadi antara pendekar yang akan menjatuhkan Al-Juburi. Semuanya kuasa tuhan, Al-Juburi merancang, Zahid juga merancang, tapi rancangan Allah jua yang Maha Sempurna....

    ReplyDelete
  2. Takbiiiiir.... semoga tersungkur al-juburi dengan keluarga nya sekali di Kajang.... Takbiiiir. !!!

    ReplyDelete
  3. Antara penceramah saya saya ternanti natikan disetiap pertembungan BN vs PKR. Keep it coming Mr Jinggo

    ReplyDelete
  4. 'Caci nista dan umpat keji' yang lahir dari jiwa yang 'kotor' hasil dari keanggotaan pada pertubuhan yang ternyata penuh dengan 'keangkuhan' hanya akan merugikan insan ini dipadang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete