Sunday 9 March 2014

N25 Kajang - Jenis doa yang memungkinkan kapal terbang jatuh

Lokasi : Bangunan Mat Saman, Kg Sekamat, Kajang, Selangor

Acara : Majlis perasmian bilek Gerakan Utama Keadilan, PRK N25 Kajang

Tarikh : 7/3/2014


Saya seru kepada rakyat Malaysia supaya tidak mengamalkan doa jenis negatif seperti didalam paparan dibawah ini kerana kita tahu apa yang Allah ketahui.. kehancuran yang kita mohon akan datang dalam perlbagai bentuk.. 

Kenapa tidak dipohon perkara positif seperti memohon hidayah serta perlindungan dari kecelakaan dan fitnah dan aniaya sesama manusia serta dicelikkan pintu hati serta mata..  


1   Yang bertongkat - Ust Dr Razali Nawawi, Mantan Presiden ABIM yang pertama. Dia lah yang membacakan doa bersifat negatif dari Allah SWT.
 2
 3
 4


26 comments:

  1. berdoa utk seorang peliwat jahanam... bodohnya melayu PR...

    ReplyDelete
  2. kenapa ya ada orang2 seperti ini..saya orang melayu menjadi malu bila kawan2 bukan dari Malaysia bertanya mengenai manusia melayu seperti ini.

    ReplyDelete
  3. Al-Anaam [6:57] Katakanlah: Sesungguhnya aku tetap berada di atas (kebenaran yang berdasarkan) bukti-bukti yang nyata (Al-Quran) dari Tuhanku; sedang kamu mendustakannya. Tidak ada padaku apa yang kamu minta disegerakan (dari azab seksa); hanya Allah jualah yang menetapkan hukum; Dia menerangkan kebenaran dan Dialah sebaik-baik yang memberi keputusan.

    ReplyDelete
  4. melayu2 boboh..perang utk syaitan..mereka berkawan dengan syaitan mereka sendiri tak nampak..boboh2.

    ReplyDelete
  5. siap menangis lagitu....,acam harammmm,,,,..... jenis bebal mereka ni....

    ReplyDelete
  6. Bukan setakat buta mata .. buta hati jugak rupa2 nya Ostad nih.. kesian nya kepada2 orang ramai yang mengaminkan doa laknat beliau.

    ReplyDelete
  7. Mcm ni la bila agama dijadikan perisai politik...

    Npk kebal tapi bebal sebenarnya...

    ReplyDelete
  8. Bila cakap "melayu bodoh", marah. Tapi memang banyak yang bodoh. Hangpa ingat "doa" ni apa benda? Allah ni apa? Doa tu "bodek" ke? Walau pun permintaan yang buruk, jahat, semua Allah makbul, janji bodek. Ingat Allah ni macam melayu bodoh ke? Ustaz gila nak mampos tu nak doa apa pun dia punya pasal. Muka pun macam ketua ajaran sesat. Yang penting kita yang betul2 Muslim, jangan percaya yang Allah pukul rata saja dengan apa2 doa. Jangan jadi melayu bodoh.

    ReplyDelete
  9. Biarlah apa pun yg mereka nak doakan,Allah tahu siapa yg benar siapa yg salah,kesannya akan berbalik pada mereka nanti.Kita pun kena yakin Allah Maha Adil,Maha Mengetahui dan Allah juga Maha Melindung hambaNya yg benar.Saya sangat yakin semuanya akan berbalik pada mereka nanti.

    ReplyDelete
  10. Okay le yg dia doakan tu. Yg aku tengok doa
    dia mcm meludah ke langit. Azab Dan kehancuran yg dia doakan tu rasanya kembali kat diri dia. Amin.

    ReplyDelete
  11. Okay le yg dia doakan tu. Yg aku tengok doa
    dia mcm meludah ke langit. Azab Dan kehancuran yg dia doakan tu rasanya kembali kat diri dia. Amin.

    ReplyDelete
  12. Mungkin mereka tidak tahu yang doa itu akan berbalik kepada diri mereka sendiri. Siapa yang zalim? Siapa yang suka spin? Siapa yang selalu menangguhkan perbicaraan, tangguh, tangguh dan tangguh? Siapa yang terlalu takbur? Siapa yang selalu membuli rakyat tanpa rakya tahu kerana di dakyah? Kalau MB selanggor dulu-dulu lagi tidak protes langat 2 sudah tentu rakyat tak susah, dan kekurangan air.

    Apa mereka tidak sadar siapa itu Anwar Ibrahim. kaji , selidek kenapa orang-orang yang rapat dengan mereka semua lari meninggalkannya. Kenapa? kenapa? kenapa?. Berfikirlah dengan rasional, waras dan berpijak di bumi yang nyata. Percayakah dengan orang yang telunjuk lurus kelingking berkait ini? sama-sama fikirkan. Jangan yang di tuduh zalim merekalah yang baik budinya, tetapi yang menuduh itulah yang sebenarnya zalim.

    ReplyDelete
  13. Alaaaa.. mereka semua kena beli oleh UMNO / BN laa. Kalau tak pasal duit tak akan mereka tinggalkan Anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk tengok ke proses jual beli tu...dasar pemfitnah...di dunia ni pun Allah dah balas dosanya...masih bebal

      Delete
    2. Itulah modal pkr...siapa selamatkan diri dari kemaksiatan pkr mesti dibeli umno punya.

      Delete
  14. adakah orang yang sanggup MATI demi abng Non

    ReplyDelete
  15. Ishh.. terkejut aku tgk doa mcm tu.. kenapa lah jd mcm ni ???

    ReplyDelete
  16. Patutlah Ust Dr tu stim semacam.. rupa-rupanya Eli bugil duduk sebelah..hii.hhiii.. bala..bala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia bukan bleh nampak pon. Mata buta kot.

      Delete
  17. Aku tak herasn pun kalau dgn ustaz cam ni.....doa tu untuk kehancuran mereka sendiri...tenguk sajalah kesannya sedikit masa lagi....

    ReplyDelete
  18. Diorg tau x pilot capt zahari penyokong tegar anwar? "...kejahatan berbalik kpd mereka sendiri..." ..makbul???

    ReplyDelete
  19. Diorg tau x pilot capt zahari penyokong tegar anwar? "...kejahatan berbalik kpd mereka sendiri..." ..makbul???

    ReplyDelete
  20. Sapa yg percaya dsai meliwath, malang lah dia. Kerna mana dia 4 saksi yg tuhan prrintahkan? Sebagai org islam, pd isu dsai ini kena duduk tengah2, jgn percaya liwath berlaku juga jgn yakin ia tak berlaku. Serah ka pd tuhan. Lain lah jika cukup syaratnya, salah tetap salah and wajib di hukum hudud

    ReplyDelete
  21. ustaz berdoa minta turunkan balak, itu bukan ajaran kepada orang mukmin. ajaran tok guru wali trompah pork najis serupa berdoa butakan pengundi supaya cuma nampak tanda bulan, berdoa supaya pecah perut kepada orang umno apa dah jadi hari ni semua doa kejahatan dan balak jatug pada pork najis sendiri, bertambah nyanyukkkk.

    imam yg berdoa minta keburukan serupa dengan imam yg takabur, tak ada pahala amalanya walaupon diikuti ribuan jemaah. malah imam ini akan pikul balak dan bencana dirinya sampai dia mati. kematian akan menambah deban dosa yg tak terkira kerana ramai yang difitnahkan tak mengampunkan dosa-dosanya semasa dia hidup./

    ReplyDelete