Saturday 15 March 2014

Semoga di perkenankan segera

Semasa dalam permanduan pulang dari Kajang sebentar tadi saya terpandang kandungan Doa dalam khutbah Jumaat hari ini dipaparkan setinggi penuh bangunan PWTC untuk sekalian insan menghayati nya dan untuk diperkenankan Illahi.

Benda yang terlintas dipemikiran saya ketika itu "even the Angels will have difficult times explaining to their Creator if they failed to spot and lift this Doa up for His approval .."

Maka ini seruan saya ketika di tepi Jalan Mahameru merakam pemandangan ini dengan Sony Xperia saya.

"Wahai Malaikat yang bertugas, Engkau angkatkan lah segera Doa ikhlas ini kepada Pencipta Mu untuk diperkenankan... Amiin..." 




Jutaan ucapan penghargaan dari saya kepada pemilik bangunan ini dan kepada mereka yang terlibat untuk memungkinkan paparan Doa sebesar ini.



2 comments:

  1. InsanKerdilPrayforMH37015 March 2014 at 05:08

    Terima kasih pemilik bangunan... sayu dan sedihnya doa2 ini..ya Allah.. EngKaulah Tuhan Yang Maha Mengasihani.. hanya pada Engkau Kami Sembah dan Memohon Pertolongan.. Amenn ya Robbana..

    ReplyDelete
  2. Segala apa yang berlaku tersembunyi sesuatu hikmah..

    ReplyDelete