Friday 27 February 2015

Apa sudah jadi dengan kes BAFIA Rafizi Ramli ??

Lokasi : Bukit Damansara, Kuala Lumpur

Acara : Sidang media Ketua Pergerakan Wanita UMNO Malaysia

Tarikh : 26/2/2015



Wanita UMNO sudah mangli dengan permainan kotor politik lawan yang ingin membunuh kareer politik ketua mereka, DS Shahrizat Jalil melalui National Feedlot Corporation. Menurut Ketua Penerangan Wanita UMNO, Rosni Zahari, ahli Wanita UMNO akan tetap beristiqamah menyokong Shahrizat Jalil sebagai ketua mereka.

Rosni turut bertanya apa sudah jadi dengan pertuduhan kes kesalahan BAFIA yang dikenakan keatas Rafizi Ramli. Rafizi Ramli telah memulakan serangan keatas NFC dengan melakukan kesalahan dibawah BAFIA terlebih dahulu. Beliau telah menggunakan 'orang dalam' untuk membekalkan maklumat mengenai akaun Mohamad Salleh Ismail dan NFC, satu kesalahan yang amat berat di bawah Akta Bank dan Institusi Kewangan (BAFIA). Secara logik nya kesalahan yang telah dilakukan Rafizi harus disiasat terlebih dahulu kerana ianya menjadi punca kepada rantaian kes dan pertuduhan seterusnya.





3 comments:

  1. Tuan minaq... cerita tuan dengan kawan-kawan kene kencing dengan Mahput Bean semalam tak dijadikan entri ke tuan?

    ReplyDelete
  2. Kenapa ya Kes Bafia YB Pondan sampe sekarang senyap? Apakah Peguam Negra sudah dbaculkan?
    Sya harap DS Najib jangan ikut jadi bacul sama, sampe bila pokemon2 ni bebas memporak perandakan negara tanpa apa2 tindakan. kenapa dilihat soalah2 pemimpin2 keparat Pakatoon kebal undang2 sedangkan ikan2 bilis senang saja dheret d mahkamah? Apa memang betul lah apa yg pemimpin2 komunis berkata mahkamah dan undang2 negara adalah Kanggaroo. Malulah Ds najib, negara dilihat sebagai bacul.

    ReplyDelete
  3. YB pondan siapa? Hishamuddin Onn ker?

    ReplyDelete