Wednesday 30 May 2012

Nalla rakam demi keselamatan Anwar

Venue : Ibupejabat Malaysian Indian United Party (MIUP)

Event : Sidang Media

Date : 29/5/2012 @ 11.30 am


Datuk S.Nallakaruppan hari in mendedahkan bahawa rakaman yang dilakukan di Tivolli Villa adalah untuk keselamatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan yang dibawah 'jagaan' beliau ketika itu. Ketika ditanya lebih lanjut selepas sidang media beliau menyatakan bahawa apa apa saja berkemungkinan akan berlaku didalam bilik yang akan menyebabkan kedudukan TPM dalam bahaya dan tergugat.

Bahaya yang dimaksudkan ialah tuduhan rogol, pukul  dan sebagainya yang mungkin dibuat oleh pasangan TPM pada masa itu. Rakaman audio visual dibuat untuk simpanan dan bukan untuk tayangan kepada mana mana pihak.

Nalla berpeluang untuk menggunakan video video tersebut untuk kepentingan diri sendiri pada masa beliau ditangkap dan dimasukkan kepenjara pada tahun 1998. Tapi memandangkan setianya beliau kepada Anwar, beliau sanggup merengkok didalam penjara dan menyepikan hal video video tersebut.

Kini Nalla bertegas akan menggunakan video video tersebut sebagai senjata ampuh untuk menghalang Anwar dari mencapai cita cita beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia. Nalla juga membayangkan yang beliau sedia 'melepaskan' Anwar sekiranya Anwar meninggalkan terus arena politik. 


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.


2 comments:

  1. Anwar Ibrahim "The Master of ALL JERKS". Money can't buy all but Money can forget all. Anwar Ibrahim, u can hide everything but expression of your face, shows who you really are.

    ReplyDelete
  2. hahaha....kita tunggu dan lihat kesudahannya nnt. ckp2 dlm sdang media bkn blh buat apa pun. sedangkn video lucah datuk t n gang pun tak kemana, ni kan plak nalar kurapan dgn parti adik beradik dia. kalau betul2 wujud...dah lama anwar tu kena.

    porrahhhh......pandi kutty ni mmg low class.....kasta pariah lah katakan...mmg cari makan cara kotor.

    ReplyDelete