Saturday, 12 May 2012

Tamrin tunggu apa lagi?.. Lompat laaah...

Venue : Markas Tarbiyah PAS, Taman Melewar, Kuala Lumpur

Event : Ceramah Perdana, Langkah Rakyat ke Putrajaya

Date : 11/5/2012 @ 10.00 pm


Kalau dah macam ni punya berani dan terang terangan menyerang UMNO, tunggu apa lagi Tamrin...serahkan saja borang keahlian seumur hidup PAS kepada Nik Aziz dengan kadar segera.
Lagi baik jadi hero dalam PAS dari menjadi penderhaka kepada UMNO... Cargassss Tamrin...


6 comments:

  1. lompatan ke syokga

    ReplyDelete
  2. bior la dia nak dok dalam umno atau pas.....minaq jinggo sibuk pe hal...lu ahli amno ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bukan ahli umno, pas mau pun pkr... sukahati aku lah nak sokong siapa pun... hehehe ... kalau dah berparti aku kena setia dengan perjuangan partri tersebut... kalau dah tak sehaluan tinggalkan saja... itu saja mesej yang aku nak sampaikan... jangan jadi parasit dan menyusahkan orang lain...

      Delete
    2. Syabas Bro.... negara nie bebas.. tak kena bayar sesen pun nak layan celoteh minaq jinggo... tak suka jangan masuk blog Minaq Jinggo... tapi rugi ler sapa tak masuk.. gambar memang tip top! tadak photoshop sotoshop kerabushop

      Delete
  3. yer la .. jangan dok jadi .. kepala KELI .. ekor HARUAN .. ramai sangat lo ni spesis JENIS NI !!!!!

    ReplyDelete
  4. Bro' Aku sokong kamu (jinggo) Tamarim ni kalu tak BERSIH makna TUN GHAFAR dapat gaji TAK HALAL jadi pasal TU Tamrin jadai macam tu..Kerana UMNO le dia senang ..Kalau tidak sekarang ni bawa beca d bandar melaka..

    Anak Melaka Jati

    ReplyDelete