Google+ Followers

Monday, 14 May 2012

PR - Amanat Perdana

Venue : Stadium Melawati, Shah Alam, Selangor

Event : Himpunan Pekerja - Amanat Perdana

Date : 13/5/2012 @ 9.30 pm


Wajah Menteri Besar terpampang di poster, tapi dia tidak hadir. Tidak semua EXCO Kerajaan Negeri Selangor yang menjadi majikan kepada ramai para pekerja yang disuruh hadir malam ini, hadir bersama mereka... apa mesej yang nak disampikan kerajaan negeri Selangor? 

1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.




11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.
 17.
 18.
 19.
 20.
 21.
 22.
 23.
 24.
 25.
 26.
 27.
28.
 29.
 30.
 31.
 32.
 33.
 34.
 35.
 36.

 



8 comments:

  1. 300,000 yang hadir...he..he.tak termasuk MB lagi tu.

    ReplyDelete
  2. dino.yp@gmail.com14 May 2012 at 11:57

    pentas maharaja lawak peringkat negeri selangor!

    ReplyDelete
  3. KEHKEHK RAMAI NYA ORANGGG KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  4. pic 25 to 29 mcm pernah aku tgk dlm bideo...tp kt mana ye...hahhaaa

    ReplyDelete
  5. Anak aku takut tgk muka anwar. dia cakap muka owang jaat!!

    ReplyDelete
  6. Assalam Bro

    Pelik juga ini orang bekerja ke atau ahli parti mereka....? Ramai juga yang tak reti bahasa ya....

    ReplyDelete
  7. Kenapa kelihatan semuanya Melayu sahaja?

    ReplyDelete
  8. melayu saja yg bekerja utk PR, cina tak main la mau jadi kaldai... depa tengok je dari jauh, macam kuching nak ngawan, ada can je depa tenggek... haha... melayu memang suka jadi kaldai tunggangan depa kata lebeh machoooooooo...

    ReplyDelete