Wednesday 27 May 2015

Teknik intimidasi seperti yang digunakan Anwar digunakan semula ?

Lokasi : Dewan Tuanku Syed Putra, USM, Pulau Pinang


Tarikh : 30/4/2015


Menurut Tun Mahathir intimidasi (seperti yang digunakan Anwar Ibrahim keatas Ummi Hafilda) seolah olah digunakan semula untuk menutup mulut mereka yang bersuara keatas Najib Razak. Untuk rekod Anwar Ibrahim telah didapati bersalah menyalah gunakan kuasa dan dipenjara dalam kes liwat keatas pemandu Wan Azizah bernama Azizan



1
2



14 comments:

  1. Mr Jinngo. Is Tun referring to Khairuddin Abu Hassan's case ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I presume so. That's the only case that currently fits the description by Tun M.

      Delete
    2. Thank you Mr Jinggo. Thank you to Tun M especially. He has brought about public awareness of what Najib is and the nasty things that he is capable of doing to remain in power. The only thing that he is incapable is in answering Tun M's quiries.

      - Steve, Mat Salleh kahwin Melayu. :wink

      Delete
  2. sudahlah Tun, I highly respect you, but your days are over.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry lah ......our days are over only whn we are 6 ft underground.

      Delete
    2. JANGAN JADI MANUSIA SOMBONG DAN BONGKAK. GURU YANG TUA MASIH HIDUP, BELAJAR LAH DARI DIA . GURU AKAN KEKAL GURU SEHINGGA AKHIR HAYAT, CUMA JAWATAN SAJA YANG ADA TEMPOH.

      Delete
  3. Nah amek ko. Sejarah berulang kembali. Lepeh nih ada mata lebam pulak lagi ? Manusia tak pernah belajar. Mereka akan ulangi kesilapan lalu. Kenapa tidak mahu belajar dari orang tua ni? 22 tahun dia belajar dan memperbaiki dari kesilapan yang dia telah buat dan kini ingin menurunkan ilmu kepada yang menggantikan dia. Kenapa sombong dan bongkak sangat tak nak timba ilmu dari orang tua ini ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta maaf , sejarah mungkin tidak berulang lagi. Masa isu mata lebam Tun M masih menjadi PM dan boleh menggerakkan PDRM untuk menyiasat dan seterusnya mendakwa penyalahgunaan kuasa oleh Anwar, tetapi kini siapa pula yang berkuasa ? Ini ada lah kenyataan yang rakyat Malaysia harus terima.

      Delete
  4. Syabas Tun. Teruskan perjuangan.Hanya anda harapan rakyat sekarang.

    ReplyDelete
  5. Tun ada teloq...yg lain2 teloq puyuh

    ReplyDelete
  6. Dah ramai yg cakap najib dan anwar pemimpin boneka penjajah asing.......najib dan anwar sama saja....cuma anwar lebih kehadapan sbgi gay...pluralisma....ingat anwar ingat najib. ...2×5 jer

    ReplyDelete
  7. hati jangan bengkok......biar jambatan jer bengkok.....

    ReplyDelete
  8. As usual damage done baru terhegeh hegeh nak jawab, itu pun bukan berdepan. Persepsi rakyat Malaysia sudah terbentuk. Najib you are not fit to run the country anymore. Running it down may be. Just wait till the old man is back from Japan, enjoy the air while you still can.

    Tok Jat

    ReplyDelete