Monday 17 March 2014

N25 Kajang - X-UMNO digunakan sepenuhnya

Lokasi : Sg Jelok, Kajang, Selangor

Acara : Ceramah Karnival Usahawan SelangorKu

Tarikh : 15/3/2014


Penceramah termasuklah Khalid Ibrahim, Lim Guan Eng, Shariff Omar, Tamrin Ghaffar dan Lajim Ukin
selain daripada Wan Azizah.

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7  Meleleh lelah Guan Eng dipuji dan dijadikan contoh seorang yang bersifat mulia
berjuang tanpa mengira warna kulit dan agama sehingga sanggup dipenjarakan
 8
 9
 10
 11
 12


7 comments:

  1. Taik-taik yang keluar dari perut UMNO semuanya busuk dan membusukkan.

    ReplyDelete
  2. Ala setakat pemimpin yg tidak laku tak payah le!!!!!

    ReplyDelete
  3. Tahun 50-60an dulu tandas tidak ada di kampung-kampung,jika mahu melepas,boleh di lepaskan di semak-semak belakang rumah,manakala anak-anak boleh melepas melalui celah-celah lantai batang pinang di bahagian dapur.Hampas-hampas yg di lepaskan ini akan menjadi rebutan ayam-ayam kampung peliharaan tuan rumah Bila cukup matang ayam-ayam ini akan dijadikan lauk makanan ,terutama masa kenduri kendara,rasanya cukup enak,tidak seperti rasa ayam kampung sekarang yg di pelihara dgn bersistematik.Perangai ayma kampun dulu-dulu di contohi oleh PKR sekarrang ,memakan taik Umno dgn harapan utk menjadi sebuah parti yg berkualiti dan enak seperti ayam kampung tersebut.Mana tahu kok PKR boleh jadi begitu,tapi taik yg di makan oleh ayam kampung dulu lebih baik dari taik yg di makan oleh PKR sekarang.Walaubagaiman pun tengoklah nanti.

    ReplyDelete
  4. Kesian orang2 Kajang kena tipu hidup2 oleh barua2 Anuarinas..kau orang nak ke Pemimpin main lubang kunyit? he he he

    ReplyDelete
  5. orang UMNO / BN mana tau kebenaran.. Cinadoll yang main dengan Anwar tu sebenarnya Kan Wan laa. Tanpa sehelai benang ditubuh dan tanpa bercermin mata dan tanpa tudung dikepala mana orang boleh cam dia. Orang UMNO / BN berdoa kerana mengintai persetubuhan antara suami isteri. Kak Wan cuma melakonkan watak Cinadoll seperti dikendaki Anwar. Dia siap pakai skirt pendek lagik. Apa laah engko semua nih. Hentikan fitnah. Terimalah hakikat Kak Wan is a pretty good looking Cina doll. Tak gitu ?

    ReplyDelete
  6. Kak wan apparently is cina doll dlm kisah hikayat seribu satu malam jam omega. Cayalah kak wan, jahat tul si datuk Eskay tu gi ngendap pasangan buat kerja amal. Masalahnya cina doll tu cam tak ikhlas je buat kerja, Nampak sangat tak selesa dan tak enjoy. Kak wan tak leh cara gitu layan suami, nanti suami tak puas dan cari lain pulak.... Harap kak wan transform jadi lebih menarik di mata suami agar suami tak mengagau membuat onar di merata tempat.

    ReplyDelete
  7. Ya, ya, paling perlu reform ialah kak wan sendiri, reformasi kak wan akan menyelamatkan Malaysia dari mala petaka angkara sang suami yang bernafsu buas lagi liar. Kak wan kena berubah jadi dewi kayangan yang meruntun hati sanubari bang non, hingga tidak lagi membuat jahat di serata muka bumi.

    ReplyDelete