Wednesday 23 May 2012

Jangan tunjuk samseng dengan mereka ini


Venue : Padang PPR, Kg Kerinchi, Lembah Pantai, Kuala Lumpur


Date : 21/5/2012 @ 9.30 pm


Kenali lah samseng samseng zaman reformasi dulu... jangan main main ugut dengan mereka mereka ini... semua dah merasa penjara dan lock-up..


6 comments:

  1. Tuan Jinggo,
    Berapa no ahli or pengasas PKR bukan alasan kuat untuk saudara Ezam dianggap betul... Tunku Abdul Rahman dan Tun M juga penah keluar UMNO... Tunku meninggal bukan dalam UMNO... cukuplah Tuan mempromosikan sesuatu yg khilaf... tubuhnya TIBAI semata2 untuk menceritakn keburukan Anwar bukanlah satu gerakan yang baik untuk meningkatkan kematangan berpolitik anak2 muda.. x ada sapa mampu bersaing dengan Anwar kecuali Tun M dan paling tinggi kuasa Allah SWT.. org lain celah gigi jer.. i respect Tun M becoz Tun M.. and i salute Anwar because he is Anwar.. org lain..goyang la bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. "x ada sapa mampu bersaing dengan Anwar kecuali Tun M dan paling tinggi kuasa Allah swt"
      ----pATHeTIC-----

      Delete
    2. Jangan pertikaikan kenapa Tunku meletakkan jawatan Pm ini kerana menjaga kedudukan beliau yang mana pada zaman Tunku menjadi PM kebetulan Sultan kedah yang sekarang menjadi Agung mengikut giliran dan Tunku meletakkan jawatan demi menjaga maruah beliau takkan Pakcik nak mengangkat sembah kepada anak buah itulah cerita yang sebenarnya bukan kerna merajuk atau apa-apa ini adalah cerita yang saya dengar dari beberapa orang yang terdahulu.

      Delete
  2. Ya saya setuju sangat dengan pandangan sdr sdr ... Anwar memang hebat... kita tak perlu lah bersuara dan mempertahankan beliau... cukup dengan apa yang beliau miliki, musuh akan pasti tumpas. Kalau apa yang TIBAI sampaikan itu fitnah dan dusta, pembaca semua akan sedar dan menolak dengan sendirinya. Yang penting kita bagi peluang untuk semua membaca, mendengar dan melihat dengan mata kepala mereka sendiri akan pembohongan, fitnah ataupun fakta yang benar untuk mereka membuat penilaian sendiri. Tak perlu lah kita jadi pemantau dan marshal dalam alam siber ini.

    Untuk rekod, saya bukan ahli mana2 parti dan bukan juga ahli mana2 persatuan dan NGO, baik PERKASA, TIBAI dan sebagainya... saya rakyat Malaysia yang cintakan kebebasan, perdamaian dan perpaduan antara kaum terutamanya atara Melayu / Islam. Kalau anda mempunyai masalah dengan pendirian saya, tak usahlah lawati blog ini... buat apa sakiti hati anda... pergi cari blog yang boleh memenuhi dan menggembirakan hati anda....

    ReplyDelete
  3. Bro,
    Saya x cari musuh...tp saya akan pastikan musuh tewas..quote by Tun M.

    Saya respect niat tuan untuk para pembaca menilai fakta dan menilai sendiri.
    Untuk rekod, saya tak mempunyai masalah dgn pendirian tuan, tapi salahkan saya memberi pendapat diruang "comments " ini dan salah satunya komen berkenaan apa yg dipaparkan dlm blog tuan.
    Lagi satu, lebih adil kepada diri saya rasanya..kalau saya mengikuti semua jenis blog x kira siempunya blog berat sebelah kiri atau kanan... dari situ barulah matlamat tuan untuk pembaca membuka minda akan tercapai..
    akhir skali..kalau tuan x bagi visit bloq tuan pun..Ada aku kisah... :))

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... lagi baik cam gitu... jangan sampai sakit hati, buat apa...

    ReplyDelete