Google+ Followers

Tuesday, 22 May 2012

TIBAI - Nurul Izzah tertibai

Venue : Padang PPR, Kg Kerinchi, Lembah Pantai, Kuala Lumpur

Event : Ceramah Sumpah Keramat TIBAI

Date : 21/5/2012


Malam ini giliran Parlimen Lembah Pantai pula dikunjungi Kelab TIBAI... Seperti biasa semua penceramah TIBAI akan ambil peluang membelasah Anwar dan kuncu kuncu beliau. Dalam banyak banyak presentations, Ghani Harun dengan sambungan cerita godaan Anwar keatas pelajar lelaki IPTA juga yang menonjol dan berisi... syabas walaupun pitching anda lari... Nurul Izzah tuan rumah Lembah Pantai tidak terlepas dari di-usik bekas bekas orang kanan papa beliau...

1/25
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.



 11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.
 17.
 18.
 19.
 20.
 21.
 22.
 23.
 24.
 25.


24 comments:

  1. TIBAI tibai gak bro !!! apa-apa pun UMNO kena cermin diri sendiri, cuba tengok betul-betul dalam cermin tu, mesti nampak wajah si babi aljubs, itulah dia UMNO, sama je ngan si albontoti !!! corrupt=UMNO=ANWAR=BABI !!!

    ReplyDelete
  2. engko bodo ke hape. aljubs ade dgn umno ke? umno tendang nuor kluor ade le. sekarang sampah tu dikutip oleh pakatang rosak. ANWAR=CORRUPT=DAPIGS=PIS=KELDAIAN. otk ko kasi cuci la der

    ANWAR=CORRUPT=DAPIGS=PIS=KELDAIAN !!!!!

    ReplyDelete
  3. ANWAR=CORRUPT=Anonymous22 May 2012 21:13=GAY KULOP BODOSSSS!!!! kihkihkihkihkih

    oi doh ada aku cakap babi ada dgn umno? bodosss mcm mak kau gak, dasar gay kulop !

    ReplyDelete
  4. Sabar bro ...

    Kot mana pun UMNO mesti `stay clean & progressive` untuk survival mereka sendiri. Rakyat tidak boleh diperbodohkan lagi.

    Untuk Pakatan, tolong jangan huruharakan negara ini.

    ReplyDelete
  5. Menda lah lu semua bodoh sangat ni , ta osah dengau dia orang cita , satu aje TOLAK PEMIMPIN yang akan merosakkan anak cucu kita Nuar akan masuk kubur gitu juga najib semua nya akan kul..luhum tapi bangsa melayu kita pasti kekal , jangan jadi macam singapura { singapore ] dan pulau pinang [ penang ] tolak sementara PAS [ kasi ajau dengan pemimpin yang ta boleh di harap membela agama dan bangsa ] tolak parti roket dan tolak parti bermata satu [ parti freemason ]

    ReplyDelete
  6. Apa puak-puak ini tak ingat Tuhan.... politik jer lebih... masa anuar power diorang li lah jila.. bila kawan tu jatuh.. semua lari... ingat tuhan.. jangan banyak tomah.. cermin diri...

    ReplyDelete
  7. Ini yang bebudak baju hitam orang2 bekas orang PKR kempunan tak dapat jadi gomen dan kempunan belasah hasil negeri. Tu la tak sabar2 nak cepat kaya terus keluar PKR masuk UMNO/BN.....tup-tup aleh2 tahun 2008 Pakatan Rakyat tawan Selangor.

    Yang jantan-jantan bodoh yang lompat masok UMNO ni pulak jadi pembangkang...malaun la korang sampai tua jadi pembangkang kat Selangor....satu lagi penggal PR pegang Selangor dalam PRU 13 nanti si badut-badut ini udah jadi 'warga emas' melepas nak rasa pegang negeri

    Padan muka Senator Kotak dan geng-geng gagak hitam. menyalak la sampai keluar anak tekak ...orang dah tak percaya pasal korang ni dah jadi macam "Berahim Katak Lompat" Haa haa haa ketawakan dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR13 , Pakatan kelakar nk pegang selangor lagi ? Janji dicapatilah pakatan kelakar . kena sergah dap kecut telor , (melayu bangang dlm pas & pkr) . Isu air x selesai , cakap amnifesto bukan janji , kes pil kuda , air ketum , komunis & stalin .


      wei der , ko sah dah mabuk tercium spenda stopa ali. RAKYAT SELANGOR DAH TAK SABAR NK KUBURKAN PAKATAN KELAKAR LA DER .. ko ni baru turun dari pluto ke ? news 2008 ko simpan lagi. wakakakk..

      Delete
  8. anon 22 MAy 21:59..

    hang memang penjilat tegar B.A.B.I... geng TIBAI ni semua keluar selepas PRU12 la... semua keluar PKR selepas tahun 2008.. semak dulu fakta..jangan asyik di liwat sahaja...

    ReplyDelete
  9. Halo bodoh..bangsat-bangsat ni semua keluar PKR sebelum PRU 12 tahun 2008 ....pasal kalau mangkuk2 ni tunggu dalam PKR pasti diarang ni dah jadi YB-YB PKR dan dah naik mercedes menjalar-jalar...Tu la keparat keparat ni tak konfiden PKR boleh menang PRU 2008 tu...lepas tu palahap pulak tu nak kerjakan duit -duit pemimpin UMNO..

    Haaa sekarang padan muka ..PKR pegang Selangor diaorang melepas...jadi lah barua pencacai Najib dan Mahyuddin jual temberang ke hulu kehilir.Tapi habok tarak...Jual air lior basi.

    Kau tau orang PKR pegang Selangor kenyang ...baik punya "masyok".....kiri kanan brother

    Paham-paham je la Selangor negeri paling kaya dalam 'Satu' Malaysia

    Macam-macam ada ....emas berlian permata bertingkat-tingkat...projek berlori-lori kau!! ...hebat-hebat pemimpin PKR di Selangor

    Semua tak pakai kereta murah-murah brother ..bukan aja pakai mercedes...bapak mercedes pun diarang pakai

    Gagak-gagak hitam ramai-ramai tu apa dapat?? ........adalah dapat sikit .....Kaa ka ka...dapatlah tempias KENTOT Najib dan Kak Rosmah...itupun dah puas cium jilat tangan Kak Rosmah

    ReplyDelete
  10. Bro x der video full ker.... x kan separuh2 topik jer. Tengok full baru shok

    ReplyDelete
  11. Asyraf : tak termampu saya nak upload semua sekali... makan masa... jadi saya pilih bab yang paling menarik saja lah.. yang terbaik sekali kena hadhir di majlis2 TIBAI seterusnya... memang best ...

    ReplyDelete
  12. fakta mudah jelas dan nyata ANUAR MEMANG SAH GILA BONTOT!!!!..BERCITA-CITA NAK JADI PM MALAYSIA...

    ReplyDelete
  13. Sikit juga orang tengok UMNO di Pantai Dalam ekk..hahaha..Rakyat dah sedar akan kesilapan mereka memilih PKR dahulu.Hanya penyokong PKR yg bodoh dalam ni saje yang masih terbuka hati..Kesian

    ReplyDelete
  14. Tu dia ..
    Panglima Hitam dah TIBAI

    TIBAI jangan tak tibai
    biar sampai keluar kunyit
    Tibai jangan tak tibai jangan sampai belakang jadi terowong..
    Tibai jangan tak tibai jangan sampai dia berbohong

    ReplyDelete
  15. Yg komen sokong pembakang tu baca gak blog ni tu yang bagus tu aku ingatkan org awam mcm aku je yg baca.. Yg pastinya undi aku pd pr 2008 akan bertukar...

    ReplyDelete
  16. Tau pun kalau masuk PR bawa mercedes menjalar2.

    Itulah trade mark Puak Anwar PKR.

    Sendiri marah UMNO sendiri mengaku kencing dalam seluar.

    Bangang punya PKR.

    ReplyDelete
  17. bila terbaca Tag di bawah.. baru saya tahu tahap akhlak minaq jinggo ni macam mana. nampak janggut putih dan mature.. sangkaan saya meleset sama sekali. terbaca Tag seperti al-juburi peliwat.. nampaknya jinggo ni setaraf dengan papagomo jugak

    ReplyDelete
  18. ooo PR dan Nuwar berahi bukan berjuang utk rakyat
    tapi untuk dapat bawak mercedes mata belalang....

    well said

    ReplyDelete
  19. kalau dari air mani umno sama jer....anwar asal air mani umno....hantar ke mna pun sama jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko dari mana der ? air mani dap ke ? ke air mani sultan kartun tiram ? wakakakka.. lagi 1 komen bodoh . tinggi klcc bangang lu der. naip sambil mabuk cium spenda stopa ali ke ? wakakak

      Delete
  20. takyah la keluarkan bahasa kesat korang tu.. kita kan satu malaysia..

    ReplyDelete
  21. kalau ya pun....nama tu bagi lah elok sikit...
    TIBAI macam CIBAI bunyinya

    ReplyDelete
  22. Dear everyone,
    Careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people’s wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)’s money.
    Recently, many people know in what he”yip” did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website “YIP KUM FOOK”
    Loh Guan Lye
    Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

    ReplyDelete