Friday 21 September 2012

HIna Islam - UMNO dan PAS setuju asing lokasi demo


Venue : IbuPejabat Pemuda UMNO Malaysia, Tingkat 28, Menara Dato' Onn, Kuala Lumpur

Event : Sidang media mengenai demo bantahan terhadap "Innocence of Muslims" dan penghinaan terhadap Islam dan RasulAllah

Date : 20/9/2012 @ 10.30 am


Khairy menerangkan rasional disebalik keputusan dan persetujuan Pemuda UMNO dan Pemuda PAS untuk mengadakan demonstrasi di dua lokasi berasingan.



1.
 2.




1 comment:

  1. Seorang ahli politik MCA DATUK YIP KUM FOOK menghina Sultan Selangor kerana mengambil gelaran Datuk untuk menipu dan berbohong kepada orang Cina Malaysia dan dia seorang ahli perniagaan dan lain-lain, dia sentiasa sombong dan menipu wanita-wanita untuk kepentingan dirinya.

    DATUK YIP KUM FOOK juga seorang peguam di Taman Desa Jaya, Kepong….dia ada kedai peguam di Taman Desa Jaya, Kepong.. terbuka untuk menipu orang ramai, kini ramai yang mengenali(tahu) dan mengesyakinya kerana di kawasan Kepong selalu ada masalah pada sebelum ini seperti tokong Hindu letak api di Taman Daya, Kepong tendang Sami-sami Buddha keluar dari KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI (三宝寺) dan lain-lain.

    Kita semua harap Sultan Selangor mengambil kembali semua gelaran Datuk kerana jika YIP KUM FOOK diteruskan gelaran Datuk, negara kita akan runtuh dan musnah...seterusnya Taman Desa Jaya kita, Kepong akan dapat bahagia dan harmoni.

    perkongsian oleh AHLI JAWATANKUASA SAMNAK SAMBODHI (三宝寺), Taman Desa Jaya, terdahulu



    ReplyDelete