Friday, 28 September 2012

Tian Chua sudah belajar serik

Sedutan Buletin Utama TV3


Mungkin serik, mungkin juga merajuk...apa pun teguran Azmin Ali mengenai maklumat yang dikeluarkan oleh Tian Chua mengenai jet peribadi yang diguna Anwar semasa lawatan ke Sabah / Sarawak baru baru ini nampak nya memberi kesan... 




3 comments:

  1. Nah amek padah eksyen. Siapa suruh upload gambar dan menunjuk nunjuk>. Padan muka ko Tian Chua. hahaha

    ReplyDelete
  2. macam sial je muka dia nih...ada jugak bodoh nya dia nih. aku ingat kan dia nih strategic thinker, rupa rupanya bahalol jugak setaraf si mahfpuss bean..

    ReplyDelete
  3. dia teruja dapat naik jet.. tu yg pos nak share. x sangka buka kebodohan diri.

    ReplyDelete