Friday, 28 September 2012

Tian Chua sudah belajar serik

Sedutan Buletin Utama TV3


Mungkin serik, mungkin juga merajuk...apa pun teguran Azmin Ali mengenai maklumat yang dikeluarkan oleh Tian Chua mengenai jet peribadi yang diguna Anwar semasa lawatan ke Sabah / Sarawak baru baru ini nampak nya memberi kesan... 




5 comments:

  1. Nah amek padah eksyen. Siapa suruh upload gambar dan menunjuk nunjuk>. Padan muka ko Tian Chua. hahaha

    ReplyDelete
  2. macam sial je muka dia nih...ada jugak bodoh nya dia nih. aku ingat kan dia nih strategic thinker, rupa rupanya bahalol jugak setaraf si mahfpuss bean..

    ReplyDelete
  3. dia teruja dapat naik jet.. tu yg pos nak share. x sangka buka kebodohan diri.

    ReplyDelete
  4. Saudara dan saudari yang mencintai Dharma
    Biar saya ceritakan sejarah tentang SAMNAK SAMBODHI, TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR. Kali terakhir kami menjadi ahli kuil tetapi kini kami berjauhan kerana kini Ahli Jawatankuasa amat berbangga dengan aktiviti dan tugas kuil.
    Sebaliknya, presiden kuil sekarang ialah YIP KUM FOOK dan anaknya YIP JIUN HANN. Anaknya selalu berkata kepada para penganut: KUIL INI ADALAH KUIL BAPA SAYA. Atau ayah saya punnya harta …kami semua diam, kerana Kami tahu kuil ini dari mana asalnya...
    Kini AHLI JAWATANKUASA kuil adalah satu-satunya kumpulan mereka sahaja. Orang lain tidak boleh menyertai sebagai ahli dan menggunakan sami Myanmar hanya untuk perkhidmatan dan berkat. Hanya sami Myanmar sahaja yang sangat fikiran cerdik (Semua sami dari Myanmar berpangkat DR atau PH. D), tetapi penganut di sini sangat keliru kerana penganut Buddha di sini tidak pernah mendengar nama itu (gelaran).
    Jika kita faham ajaran Buddha yang mencipta KARMA BURUK. akan menerima apa yang telah dilakukan
    oleh Jawatankuasa sebelumnya
    Samnak Sambodhi, Desa Jaya, Kepong, KL

    ReplyDelete
  5. Share with Buddhists in Malaysia and around the world.
    We would like to inform our Buddhist about Yip Kum Fook who is president of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION, Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.
    He is planning to turn the SAMNAK SAMBODHI into a Mahayana temple. but was not successful as some committees died without any illnesses, Yip Kum Fook rebelled against Buddhists all the time.
    Yip kum Fook is a stubborn, dirty-minded man who is always angry with his son (Yip Jiun Han). His son is now insane and unconscious. When we are at the SAMNAK SAMBODHI, the son always comes to talk with us about family. We know that this is a kind of karma, fluent.
    please research on internet or google about Yip Kum Fook to know more details and we are Buddhists need to protect our Buddha words. We know this SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE we have seldom worked hardly before. PLEASE SHARE WITH EVERYONE.
    BY NG BENG HOCK

    ReplyDelete