Thursday, 6 September 2012

Sokongan padu bagi Anwar dalam isu ambang merdeka

Venue : Ibupejabat PKR, Merchant Square, Damansara Selangor

Event : Sidang Media

Date : 4/9/2012 @ 10.00 am


Mantap dan padu sokongan yang diberikan Dr Xavier, Rafizi dan Nurul dengan hujah masing masing dalam isu sambutan ambang kemerdekaan di Shah Alam yang melibatkan Anwar Ibrahim sebagai tetamu VVIP. Najib pun tak punyai barisan pertahanan semantap ini...



5 comments:

  1. xavier cakap pasal kehormatan pada rukunnegara dan raja, tapi apasal takde yg tanya pasal tak jemput sultan selangor tu?

    ReplyDelete
  2. Macam dah jadi standard skrip politikus PR. Penghujung ayat mereka mesti akan disalahkan pada UMNO dan BN.

    ReplyDelete
  3. ada ke agong dtg mlm kemerdekaan kat bkt jalil

    ReplyDelete
  4. Tak ader la... itu pasal pancaragam Polis dan ATM tidak kelihatan... Polis yang berkawal pun tak nampak kat dalam stadium... yang ramai petugas yang pakai tag petugas... hehe you should be there

    ReplyDelete