Wednesday, 26 September 2012

Mansor terjerut dan terbukti musuh dalam selimut.

Sedutan buletin utama TV3


Pusing pusing salahkan TV3 beli rakaman mesyuarat. Soalannya siapa yang kata Guan Eng sombong, angkuh dan Tokong?. Samada beli, curi atau di beri salinan rakaman bukan menjadi isu.. Mansor sudah terjerat dan Guan Eng sudah pun tahu dengan jelas siapa musuh utama beliau dalam pentadbiran poliitik Pulau Pinang... 



5 comments:

  1. Inilah muka Melayu yang sanggup dipicit buah pelirnya dengan China...

    ReplyDelete
  2. This Mansor is a gone bastard. He will never be in LGE's state cabinet if PR retains the state in the upcoming GE13. Cannot be trusted and is a bigger snake than LGE himself.

    ReplyDelete
  3. Udah terkantoi nih macam mana lah si Mansor hadiri mesyuarat dengan LGE sekarang ini? Mampus LGE tak percaya lagi dah tengok muka cibai ni...

    ReplyDelete
  4. spin punye spin... akhirnye terbelit leher sendiri... kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Saya simpati nasibnya, tapi apabila memikirkan dia menggadaikan prinsip yang sepatutnya dipegang, rasanya tak perlulah nak kasihan.

    ReplyDelete