Sunday 27 May 2012

SIAL !!!


Venue : Perkarangan Flat Pantai Permai, Pantai Dalam, Kuala Lumpur

Event : Ceramah serentak Ummi Hafilda & Anwar Ibrahim

Date : 24/5/2012 @ 9.00 pm 


Nah ambik kau Ummi...kau tibai lagi Anwar... lain kali kau pulak kena serang Anwar...sanggup ke kau bertahan macam Anwar anak beranak ?....:)




4 comments:

  1. Mula-mula anwar Ibrahim guna ayat Quran.. Tak tahan di hentam oleh Umi Hafilda. Terus perkataan SIAL? Opssss Anwar Ibrahim tersalah sebut ke? Opsss Pak Aji PAS depan tu GELENG KEPALA lepas mendengar nya...

    ReplyDelete
  2. Dengan secara tidak sengaja suatu debat telah berlaku...tapi ini ori punya debat. Takde skrip. Memang Ori...cara inilah saja yang boleh menjatuhkan Si Anwar ni...kalau dalam mahkamah di boleh suruh Karpal cadangkan pada Hakim buat perbicaraan tertutup...semua orang tak tahu perangai sebenar dia!

    ReplyDelete
  3. Jadi....rakyat Malaysia kena betul-betul bijak. Hakimkan mereka dengan melihat apa dia buat bukan apa yang dia retorik kan. Begitu juga Nik Aziz...hakimkan dia melalui apa yang diamal dan dibuat bukan apa yang ditulis dalam buku "cantik-cantik" atau yang diucap dalam tazkirah mereka. Kita kena bijak dan praktikal...

    ReplyDelete
  4. Syabas...Umi..bukan sebarang orang yang begitu berani..seperti srikandi ini..dia berjasa besar..kepada seluruh rakyat Malaysia. Petualang Negara mesti ditumpaskan!

    ReplyDelete