Wednesday, 28 May 2014

P.076 - Orang muda naik gian dengan calon DAP ?

Lokasi : Pasar malam, Kg Bahagia, Teluk Intan, Perak

Acara : Walkabout calon DAP

Tarikh : 27/5/2014


 Kumpulan budak-budak Giat Mara ini pengundi Teluk Intan ke? Kalau ya beruntunglah calon DAP .  Saja nak eksyen untuk tatapan Pak Menteri... :)

1
 2
 3
4  Panglima perang UMNO / BN pun berada ditempat yang sama... tapi dia tak lah menganggu rombongan calon DAP... dia ni jenis Pencinta Wanita... :)


12 comments:

  1. Tahniah Anak Muda ... Anda hebat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. berkempen di Teluk Intan Ika ?

      Delete
    2. hebat menipu.. hebat meroyan.. hebat mentoyol..

      Delete
  2. calon DAPigs yg kuat menipu, bodoh & perasan.. kah kah kah kiok!

    ReplyDelete
  3. Dyana dianggap sebagai celebrity,Melayu suka celebrity sebab sudah di latih oleh Astro dan TV 3 memelih celebrity,sekarangnya bukan setakat penyayin,pelakun dan pelawak,pendakwah pun sudah mengalami keadaan yg sama.Jadi piliharay pun sama lah juga,mereka akan memelih celebrity.Lihat saja apa yg terjadi di PRK Kajang,undi Melayu meningkat utk Wan Azizah,keran mereka menganggap Wan Azizah dan anaknya Nurul Izah adalah celebrity,possing sakan bergambar bila jumpa Wan Azizah dan Nurul Izah,negara tergadai merka tak kesah.Melayu oh Melayu.

    ReplyDelete
  4. Adooiii...mcm tak pernah nengok pompuan laaaa...apasal laaa kemaruk sgt melayu kita nie dgn si dyana tembam...hangpa tak tau kaa DAP cuma nak korang buta mata hati kejap utk jadikan hangpa keldai..?

    ReplyDelete
  5. Pasni dyana tembam akan jadi MP termuda...pastu mula la songlap sana sini...jadi kaya mcm KJ pada umur yg muda belia...mcm mak dia yg dah setelkan kontrak balak pon masa zaman muda2 gak...korang yg dok puja2 si dyana nie dapat asap je laaa...kakakakaka...apa laaa bodoh2 org melayu skrg nie...SKRG PUNYA POLITICIAN MUDA CUMA NAK CARI MAKAN JE OOOI...BUKAN NAK BELA KORANG! Anak muda hebat menda kalau camtu...ceh!

    ReplyDelete
  6. kita nak memilih yang boleh berkhidmat untuk rakyat, bukannya yang hanya pandai berposing untuk rakyat. Kalau di tanya apa perancangannya utuk rakyat... aku pasti minah ni mesti blur nak jawab, alih2 serahkan pada pucuk pimpinan DAP je... kalau harap nak glamour je lebih baik tak payah bertanding... masuk AF je la.

    ReplyDelete
  7. BEBUDAK GIAT MARA...APA DAH JADI...MARA OH MARAAAAA

    ReplyDelete
  8. budak giat mara tu mana sedar ...kalo dap menang perak berkubur la pusat giat mara

    ReplyDelete
  9. calon BN kuat menipu... musti kalah punya

    ReplyDelete