Wednesday, 28 May 2014

P.076 - Orang muda naik gian dengan calon DAP ?

Lokasi : Pasar malam, Kg Bahagia, Teluk Intan, Perak

Acara : Walkabout calon DAP

Tarikh : 27/5/2014


 Kumpulan budak-budak Giat Mara ini pengundi Teluk Intan ke? Kalau ya beruntunglah calon DAP .  Saja nak eksyen untuk tatapan Pak Menteri... :)

1
 2
 3
4  Panglima perang UMNO / BN pun berada ditempat yang sama... tapi dia tak lah menganggu rombongan calon DAP... dia ni jenis Pencinta Wanita... :)


14 comments:

  1. Tahniah Anak Muda ... Anda hebat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. berkempen di Teluk Intan Ika ?

      Delete
    2. hebat menipu.. hebat meroyan.. hebat mentoyol..

      Delete
  2. calon DAPigs yg kuat menipu, bodoh & perasan.. kah kah kah kiok!

    ReplyDelete
  3. Dyana dianggap sebagai celebrity,Melayu suka celebrity sebab sudah di latih oleh Astro dan TV 3 memelih celebrity,sekarangnya bukan setakat penyayin,pelakun dan pelawak,pendakwah pun sudah mengalami keadaan yg sama.Jadi piliharay pun sama lah juga,mereka akan memelih celebrity.Lihat saja apa yg terjadi di PRK Kajang,undi Melayu meningkat utk Wan Azizah,keran mereka menganggap Wan Azizah dan anaknya Nurul Izah adalah celebrity,possing sakan bergambar bila jumpa Wan Azizah dan Nurul Izah,negara tergadai merka tak kesah.Melayu oh Melayu.

    ReplyDelete
  4. Adooiii...mcm tak pernah nengok pompuan laaaa...apasal laaa kemaruk sgt melayu kita nie dgn si dyana tembam...hangpa tak tau kaa DAP cuma nak korang buta mata hati kejap utk jadikan hangpa keldai..?

    ReplyDelete
  5. Pasni dyana tembam akan jadi MP termuda...pastu mula la songlap sana sini...jadi kaya mcm KJ pada umur yg muda belia...mcm mak dia yg dah setelkan kontrak balak pon masa zaman muda2 gak...korang yg dok puja2 si dyana nie dapat asap je laaa...kakakakaka...apa laaa bodoh2 org melayu skrg nie...SKRG PUNYA POLITICIAN MUDA CUMA NAK CARI MAKAN JE OOOI...BUKAN NAK BELA KORANG! Anak muda hebat menda kalau camtu...ceh!

    ReplyDelete
  6. kita nak memilih yang boleh berkhidmat untuk rakyat, bukannya yang hanya pandai berposing untuk rakyat. Kalau di tanya apa perancangannya utuk rakyat... aku pasti minah ni mesti blur nak jawab, alih2 serahkan pada pucuk pimpinan DAP je... kalau harap nak glamour je lebih baik tak payah bertanding... masuk AF je la.

    ReplyDelete
  7. BEBUDAK GIAT MARA...APA DAH JADI...MARA OH MARAAAAA

    ReplyDelete
  8. budak giat mara tu mana sedar ...kalo dap menang perak berkubur la pusat giat mara

    ReplyDelete
  9. calon BN kuat menipu... musti kalah punya

    ReplyDelete
  10. Saudara dan saudari yang mencintai Dharma
    Biar saya ceritakan sejarah tentang SAMNAK SAMBODHI, TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR. Kali terakhir kami menjadi ahli kuil tetapi kini kami berjauhan kerana kini Ahli Jawatankuasa amat berbangga dengan aktiviti dan tugas kuil.
    Sebaliknya, presiden kuil sekarang ialah YIP KUM FOOK dan anaknya YIP JIUN HANN. Anaknya selalu berkata kepada para penganut: KUIL INI ADALAH KUIL BAPA SAYA. Atau ayah saya punnya harta …kami semua diam, kerana Kami tahu kuil ini dari mana asalnya...
    Kini AHLI JAWATANKUASA kuil adalah satu-satunya kumpulan mereka sahaja. Orang lain tidak boleh menyertai sebagai ahli dan menggunakan sami Myanmar hanya untuk perkhidmatan dan berkat. Hanya sami Myanmar sahaja yang sangat fikiran cerdik (Semua sami dari Myanmar berpangkat DR atau PH. D), tetapi penganut di sini sangat keliru kerana penganut Buddha di sini tidak pernah mendengar nama itu (gelaran).
    Jika kita faham ajaran Buddha yang mencipta KARMA BURUK. akan menerima apa yang telah dilakukan
    oleh Jawatankuasa sebelumnya
    Samnak Sambodhi, Desa Jaya, Kepong, KL

    ReplyDelete
  11. Please share to all Malaysian MCA Members,

    Some MCA leaders such as YIP KUM FOOK (lawyer, MCA Gombak) and Yip Jiun Hann (MCA Gombak youth) are immoral and their names are very bad in Selangor. Especially in Kepong, Selayang, Rawang and other places, such as eating money SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, damaging other people's families …… ..behaving so badly.
    They are trying to tell us to support Donald lim Siang Chai, if this group wins in the MCA party, I am sure the MCA party will sink forever in Malaysia
    Don't fall into the trap, support Dr. Wee Ka Siong
    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete