Wednesday, 7 May 2014

Jelajah Reformsi 2.0 dah nak habis stim

Lokasi : Padang MPAJ, Pandan Indah, Selangor

Acara : Jelajah Reformsi 2.0

Tarikh : 29/4/2014



Kehadiran orang ramai sekitar 500 orang ketika Anwar berucap. Sekali lagi Anwar ulangi cerita pasal tawaran oleh Ikhwanul Muslimin untuk lari ke London. Topik lain biasalah, GST, TPPA, rasuah, salah guna kuasa, keborosan, MH370, Najib & Rosmah and Tun Mahathir and Daim Zainuddin etc..


1
 2
 3  MP Kapar..G.Manivannan
 4  MP Batu, Tian Chua
 5
 6  MP Pandan, Rafizi Ramli
 7   Dari kiri  ADUN Teratai, MP Ampang, Zuraida Kamaruddin, Anwar and MP Batu, Tian Chua
 8~14  Anwar Ibrahim
 9
 10
 11
 12
 13
 14


8 comments:

  1. Dah mula kempen PRU 14 ke? Letih PRU 13 pun belum habis lagi ni. Malaysia, Malaysia, berpolitik tak habis2.

    ReplyDelete
  2. MP Pondan Raspussy Bapok jadi jadian.

    ReplyDelete
  3. MP Pondan Raspussy Bapok jadi jadian.

    ReplyDelete
  4. udah2 ler anwar oiiii....ko balik jer kampong n relax jer.x yah dok angan2 lg n x yah ler dok jd penghasut pelingkup pemusnah bangsa n negara erk...ko blah g dok diam2 ler kt mne2 pon, rakyat pon x kan amek tau hal ko lg dh dgn segala mcm hal yg dh ko wat....PM Malaysia bkn utk ko ler anwar...wlupun kami nk najib berundur yg pst kami x nk lngsung ko sbg penggantti erk...ko blah ler

    ReplyDelete
  5. udah udah le… rakyat M'sia udah letih dan muak dengan dusta dan fitnah kamu semua

    ReplyDelete
  6. BUAT KERJA SEBAGAI WAKIL RAKYAT BUKAN CERAMAH SANA SINI. KAMU SEMUA DAH DIPILIH OLEH RAKYAT MENJADI WAKIL. BUATLAH KERJA SEBAGAI WAKIL RAKYAT, BUKAN MENCACI SANA NENCACI SINI.

    ReplyDelete
  7. Anwar takkan berenti selagi ada pencacainyer yang setia....yang pak turut ikut buntut dia pon ramai lagi....hahaha...hampeh!!!

    ReplyDelete
  8. Macam Hitler

    ReplyDelete