Monday, 19 May 2014

P.076 Teluk Intan - Hari penamaan calon

Lokasi : Sek. Men. Seri Perak, Jalan Changkat Jong, Teluk Intan, Perak

Acara : Hari penamaan calon PRK P.076 Teluk Intan

Tarikh : 19/5/2014


Ini lah kali pertama saya melihat penyokong BN keluar dengan jumlah yang melebihi penyokong parti lawan. Malah mereka menunjukkan semangat yang berkobar kobar melawan dan menenggelamkan laungan pihak lawan. Adakah ini semangat baru anak muda untuk menarik perhatian anak muda yang menjadi calon ?? ini baru hari pertama... kita tunggu dan lihat bagaimana proses kempen seterusnya berjalan sehingga lah hari pembuangan undi.  

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10



11
12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
40 
 41
 42
 43
 44
 45
 46
47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80


5 comments:

  1. Cam harahjadah

    ReplyDelete
  2. politik kangkung ala PR. Hari ini jadi calon Teluk Intan, PRU akan datang jadi calon tempat lain pulak... bukan berkhidmat untuk rakyat, tapi hanya nak popular je...

    ReplyDelete
  3. comel juga minah ni..ada harapan menang dengan majoriti yang bertambah..tak perlu risaulah, insyaAllah ditakdirkan minah ni menang, suatu hari nanti pasti akan kembali ke pangkal jalan..jangan salahkan minah ni 100%..

    ReplyDelete
  4. tetiba aku terus suka diyana. semoga DAP menang. DAP akan menegak kan islam, menaikkan taraf ekonomi bumiputera. sori izzah, i tak nak you dah. you janda. i go for virgin tau. DAP sokong hudud!

    ReplyDelete
  5. Tgok Dari BN majoriti org melayu yg iring, tgok Dr PR pun org mlayu majoriti yg iring. Hari ni hari isnin hari pertama bekerja... Org melayu mmg minat politik kan...

    ReplyDelete