Wednesday, 21 May 2014

P.076 - Percubaan memasuki kawasan Melayu gagal lagi

Lokasi : Pekan Rabu, Jalan Padang Tembak, Teluk Intan, Perak

Acara : Walkabout calon DAP

Tarikh : 21/4/2014


Lim Kit Siang mencuba nasib memasuki kawasan tegar penyokong BN dengan membawa wanita genit Melayu sebagai calon. Pada awal nya tiada apa yang berlaku, tetapi bila disedari kehadiran beliau oleh pemuda kawasan maka berlaku kejadian bertegang urat dan pengusiran Kit Siang dan rombongan beliau dari lokasi. Lim Kit Siang harus mengambil pengajaran atau pilih saja untuk berdegil dan masuk kawasan Melayu yang seterusnya..


1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19


15 comments:

  1. Sanggup pakcik tu peluk org yg menghina agama dan bangsa dia! Tak tau ke Kit Siang nak jual melayu?

    ReplyDelete
  2. Dia peluk BABI lah.Gua caya brother yang pegang rokok tu. Chill bro. Tapi PAS sokong DAP tu apahal pulak?

    ReplyDelete
  3. bangsat punya dap!

    ReplyDelete
  4. Mana wanita DAP???? Melayu juga di perbodohkan dan mmembodohkan diri....sedei...

    ReplyDelete
  5. dyana sofea pengkhianat..gara-gara jawatan sanggup jadi pembelot bangsa,agama....sanggup jadi tali barut dap...hancurkan dap musuh islam...

    ReplyDelete
  6. depan melayu islam berlakon pakai tudung baju kurung bagai,ko mmg sial la dyana sanggup jadi boneka DAPigs

    ReplyDelete
  7. melayu masih tak Nampak apa DAP buat pada mereka, kita tolak mereka bukan mereka cina, tetapi mereka DAP yang beragenda menghancurkan melayu, kita terima cina india apa bangsa pun sekiranya mereka bersama kita, kita tidak halang cina india hidup bersama kita, kita halang mereka sebab merosak kan aqidah ugama kita, menjahanam kan bangsa kita...jelas apa DAP buat pada bangsa melayu...menghalau melayu di penang, membuat rumah mahal supaya melayu tersisih dari penang...gerakan,mic,mca...tidak bertindak sedemikian...melayu Teluk Intan fikir lah..

    ReplyDelete
  8. # 18 buat muka sial pulak. dah kena halau belah saja lah. sial punya barua kpd lim kit sial

    ReplyDelete
  9. Ki Sial memang dah berjaya memecahbelahkan orang2 Melayu. Sekarang bukan main peluk lagi orang Melayu dan yang Melayu tu tak sedar bapak setan yang memeluknya, bangga sangat dia dipeluk kit sial tu. Apa dia tak tahu ke kit sial tu anti Melayu macam kuanyou yang dah nak mampus? DiPenang apa yang DAP tak buat kat orang Melayu? MELAYU MEMANG BODOH
    . KALAU NAK SOKONG SICALUN MELAYU TU PUN TAK PAYAHLAH BERPELUK2 DENGAN KIT SIAL TU...hampeh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi baik dia ikut pergi pasar besar dan peluk saja babi salai..

      Delete
  10. orang luar komen pasal padang tembak..suma out..mcm anjing..

    ReplyDelete
  11. Apasal kit siang tak pakai kopiah putih, fuhhh nampak warak sehhhh...gilababi punya warak!

    ReplyDelete
  12. Kalu teman jgnkn nk salam, masuk laman rumah teman dgn parang teman sambut!!! Bangse babi ni jgn pecaye!!celakalahanat punya lge babi!!

    ReplyDelete
  13. Melayu akan kena jual macam Singapura dan Pattani.

    ReplyDelete
  14. perempuan melayu terbangsat...

    ReplyDelete