Monday 26 May 2014

P.076 - Di Kucing calon berkaraoke di P076 calon berselfie

Lokasi : Menara Condong, Teluk Intan, Perak

Acara : Selfie bersama calon DAP dan MP Lembah Pantai

Tarikh : 25/5/2014


Macam-macam cara hendak mendekati pengundi muda. Bagai kan artis dunia hiburan...
Kali ini calon ditemani oleh Nurul Izzah dan Tian Chua dari PKR. 


1
 2
 3
 4
 5
 6
  7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
17


7 comments:

  1. Tengok Nurul anak pak sheik (Sex) sebiji cam jelmaan papa jahat dia, jantan terperangkap dlm btg tubuh wanita.

    ReplyDelete
  2. Nurul izzah dah di mamah usia...

    ReplyDelete
  3. Dah tak stim la aku tengok nurul izah ni..mmg ada lebihan hormon jantan di wajah dia..dah hilang seri

    ReplyDelete
  4. Pasai apa semua orang nampak macam tu. Mungkin kerana dia derhaka pada suami dia.

    ReplyDelete
  5. foto 12,13,14 mcm pelik tengok muka nurul... terlebih hormon jantan ke..

    ReplyDelete
  6. Sila kongsi dan majukan kepada semua rakan-rakan

    Kami ingin memaklumkan kepada semua tentang YIP KUM FOOK, presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, YIP KUM FOOK tidak pernah memalukan orang ramai tentang beliau selalu berbohong, menipu, menghina ajaran Buddha, dll.

    Baru-baru ini ramai yang memperkatakan tentang perwatakannya, sebelum ini dia seorang pemandu lori yang menghantar perabot ke mana-mana, kemudian dia belajar kursus undang-undang di beberapa universiti tetapi kita tidak tahu dia belajar kursus atau tidak kerana dia tidak tahu undang-undang, dia menipu orang. dimana - mana. dan bagaimana peguam boleh menipu orang tanpa rasa takut pada undang-undang

    Harap semua orang harus mengambil berat tentang nama ini YIP KUM FOOK (PEGUAM ATAU MCA GOMBAK PENGERUSI DAN PRESIDEN KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI), juga perlu dikongsi dan dimajukan kepada semua. Jika tersilap langkah, anda akan kehilangan segala-galanya, lelaki atau YIP KUM FOOK ini sangat bahaya dan anaknya (YIP JIUN HANN) juga yang paling bahaya.

    Oleh KOK MENG, KEPONG
    Sharing by NG SWEE HUAT, KEPONG

    ReplyDelete
  7. Sesiapa yang menghina Bhikkhu Buddha dan Dhamma, dia sendiri dihina kerana Bhikkhu Buddha dan Dhamma kekal di tempat yang paling tinggi walaupun penghinaan dinyatakan dalam apa jua bentuk.

    Sebagai penganut agama Buddha, kita hanya mampu berdoa dan berusaha untuk menjadi penganut Buddha sehingga akhir hayat. Kerana Dhamma boleh membalikkan hati kita. Ya Dhamma, lindungi hati kami untuk kekal dengan agama Buddha, moga saya sempat bertaubat

    YIP KUM FOOK sangat menghina dan marah kepada Sami Buddha kerana dia menganggap Sami Buddha akan mengambilnya sebagai presiden kuil, YIP KUM FOOK ini sangat kotor dan sombong, dia ingat kuil sebagai tempat MCAnya.

    “Janganlah biarkan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami rahmat dari sisi-Mu kerana sesungguhnya”

    YIP KUM FOOK (MCA Gombak) menghina dan memberontak kepada Sami Buddha di KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, dia menggunakan polis untuk menghalau sami Buddha itu

    KUIL SRI MAHA MARIAMMAN KEPONG

    ReplyDelete