Monday, 26 May 2014

P.076 - Di Kucing calon berkaraoke di P076 calon berselfie

Lokasi : Menara Condong, Teluk Intan, Perak

Acara : Selfie bersama calon DAP dan MP Lembah Pantai

Tarikh : 25/5/2014


Macam-macam cara hendak mendekati pengundi muda. Bagai kan artis dunia hiburan...
Kali ini calon ditemani oleh Nurul Izzah dan Tian Chua dari PKR. 


1
 2
 3
 4
 5
 6
  7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
17


5 comments:

  1. Tengok Nurul anak pak sheik (Sex) sebiji cam jelmaan papa jahat dia, jantan terperangkap dlm btg tubuh wanita.

    ReplyDelete
  2. Nurul izzah dah di mamah usia...

    ReplyDelete
  3. Dah tak stim la aku tengok nurul izah ni..mmg ada lebihan hormon jantan di wajah dia..dah hilang seri

    ReplyDelete
  4. Pasai apa semua orang nampak macam tu. Mungkin kerana dia derhaka pada suami dia.

    ReplyDelete
  5. foto 12,13,14 mcm pelik tengok muka nurul... terlebih hormon jantan ke..

    ReplyDelete