Monday, 26 May 2014

P.076 - Di Kucing calon berkaraoke di P076 calon berselfie

Lokasi : Menara Condong, Teluk Intan, Perak

Acara : Selfie bersama calon DAP dan MP Lembah Pantai

Tarikh : 25/5/2014


Macam-macam cara hendak mendekati pengundi muda. Bagai kan artis dunia hiburan...
Kali ini calon ditemani oleh Nurul Izzah dan Tian Chua dari PKR. 


1
 2
 3
 4
 5
 6
  7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
17


6 comments:

  1. Tengok Nurul anak pak sheik (Sex) sebiji cam jelmaan papa jahat dia, jantan terperangkap dlm btg tubuh wanita.

    ReplyDelete
  2. Nurul izzah dah di mamah usia...

    ReplyDelete
  3. Dah tak stim la aku tengok nurul izah ni..mmg ada lebihan hormon jantan di wajah dia..dah hilang seri

    ReplyDelete
  4. Pasai apa semua orang nampak macam tu. Mungkin kerana dia derhaka pada suami dia.

    ReplyDelete
  5. foto 12,13,14 mcm pelik tengok muka nurul... terlebih hormon jantan ke..

    ReplyDelete
  6. Sila kongsi dan majukan kepada semua rakan-rakan

    Kami ingin memaklumkan kepada semua tentang YIP KUM FOOK, presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, YIP KUM FOOK tidak pernah memalukan orang ramai tentang beliau selalu berbohong, menipu, menghina ajaran Buddha, dll.

    Baru-baru ini ramai yang memperkatakan tentang perwatakannya, sebelum ini dia seorang pemandu lori yang menghantar perabot ke mana-mana, kemudian dia belajar kursus undang-undang di beberapa universiti tetapi kita tidak tahu dia belajar kursus atau tidak kerana dia tidak tahu undang-undang, dia menipu orang. dimana - mana. dan bagaimana peguam boleh menipu orang tanpa rasa takut pada undang-undang

    Harap semua orang harus mengambil berat tentang nama ini YIP KUM FOOK (PEGUAM ATAU MCA GOMBAK PENGERUSI DAN PRESIDEN KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI), juga perlu dikongsi dan dimajukan kepada semua. Jika tersilap langkah, anda akan kehilangan segala-galanya, lelaki atau YIP KUM FOOK ini sangat bahaya dan anaknya (YIP JIUN HANN) juga yang paling bahaya.

    Oleh KOK MENG, KEPONG
    Sharing by NG SWEE HUAT, KEPONG

    ReplyDelete