Thursday, 29 May 2014

P.076 - Lagi ramai yang menghantar dari menyambut calon DAP

Lokasi : Sekitar kawasan selatan Teluk Intan, Sg Sakam, Sg Bugis ++

Acara : Walkabout calon DAP

Tarikh : 28/5/2014


Program walkabout calon DAP dibeberapa kampong di selatan Teluk Intan yang merupakan kawasan 'selamat' BN  menyaksikan sambutan ala kadar oleh masyarakat setempat. Tapi ianya menunjukkan masih ada sekelompok penyokong yang sedia menanti dan memberi sokongan kepada calon DAP. 

1
 2
 3
 4
 5
 6
7
 8
  9
 10

11
  12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
  20
 21
 22
 23
 24
 25  Bukan sebahagian daripada rombongan


10 comments:

  1. Sapa minah balaci kerbau pendek tu ekk

    ReplyDelete
  2. Budak baju merah tu balaci DAP jugak. rakan Dyana kot. Tak tau dia tgh buat kerja untuk sembelih agama dan bangsa dia sendiri...

    ReplyDelete
  3. yang makcik2, kakak2 dan adik2 yg bersalaman dgn dyana tu tak tanya ke kat dia : " wahai dyana, kau dah samak ke tangan kau yg melekat darah-darah babi selepas bersalaman dengan tokeh2 babi kat pasar tempohari?"

    ReplyDelete
  4. Mentaliti Melayu,asal 'celebrity' misti undi.Penyakit ini sudah meresap kedalam segenap benak orang Melayu ,termasuklah ahli Umno.Kalau tidak masakan KJ boleh menang,KJ kan seorang 'celebrity' juga.

    ReplyDelete
  5. KESIAN MUKA MUKA KENA TIPU DEK CHINA BULAT BULAT ..

    ReplyDelete
  6. memalukan bangsa & agama si kerbau tambatan DAPigs ni!

    ReplyDelete
  7. jgn salahkn budak ni...kau org sendiri yg tak nak berubah....

    ReplyDelete
  8. Ada makan free ada awek gedik adalah pelahap-pelahap PAS berkerumun. Malu! malu!

    ReplyDelete
  9. Melayu pas ni tunggu arahan dari ostad depa aja. Kalau ostad pas kata undi wakil kerbau pendek depa pun ikutla...........

    ReplyDelete
  10. Untuk post ini... gambar #17 adalah tercantik bagi saya...

    ReplyDelete